וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - בני סכנין: "מלחמת עולם"

כך הגדיר שחקן המארחת את קרב התחתית הלוהט. הבלגאן בסכנין נמשך: דראפיץ' ייקח מכהן את סרט הקפטן (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

אם ללכת על פי משחקי העבר, קשה לראות הרבה שערים נופלים מחר: בני סכנין מבקיעה 0.4 שערים בכל משחק חוץ ואילו אשקלון מבקיעה 0.5 שערים בכל משחק בית. לזכותה של סכנין ניתן לומר כי הנתון נמצא בקו עליה כאשר היא הבקיעה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה, אך מנגד אשקלון לא כבשה בארבעת משחקי הבית האחרונים, ולמעשה כשמתייחסים לעובדה כי המבקיעים העיקריים של הקבוצה לא צפויים לשחק (ערן לוי מושעה ואריק גאוו על הספסל) הדרומיים למעשה שווים גול אחד בלבד בשבעה משחקי הבית עד עתה.

מפתחות והכנות

הפועל אשקלון:

גיא עזורי לא תירגל הרכב בהפועל אשקלון השבוע ונראה כי הוא שומר את 18 השחקנים במתח לקראת המשחק. אדיר טובול תורגל במהלך השבוע כבלם במקום מור דהאן הפצוע במפשעה, אך בקבוצה מקווים כי זה יהיה כשיר וישחק. תנאי המגרש באשקלון קשים, ושחקן בקבוצה אמר לקראת ההתמודדות הגורלית: "זאת מלחמת עולם. סכנין קבוצה קשה, לא משנה באיזה הרכב, כי הם שנים במאבקים האלה ויודעים להתמודד בהם יותר מכל קבוצה אחרת. בכל מצב אסור לנו להפסיד ואנחנו חייבים לעצור את כדור השלג הזה". קובי מוסא צפוי לחזור להרכב. הבלם דרקו לובריץ' חזר לאימונים, אך לא יהיה בסגל.

בני סכנין:

הבלגאן בבני סכנין רק צובר תאוצה ככל שעוברים הימים. היום (שישי) התברר כי בשיחה אתמול בין המאמן סלובודן דראפיץ' להנהלה, הטיל המאמן שתי פצצות אמיתיות לאוויר ורעידת אדמה צפויה בסכנין בשבוע הבא. מתברר כי דראפיץ' דרש כי סרט הקפטן יילקח ממאיר כהן ואף ביקש מהנהלת הקבוצה להביא בלם ישראלי במקומו של טל חן. כזכור, בשבועות האחרונים מנהל דראפיץ' מלחמה מול השחקנים הבכירים של סכנין בהם כהן, חן, נסטיה צ'ה, לירן כהן ויניב לוזון וכרגע לא רואים בסכנין את הפתרון לדברים. בכל אופן, בסכנין מתכוונים להפגיש בין המאמן לקפטן המודח ביום ראשון, אך שני הצדדים מגיעים מאוד טעונים לפגישה שיכולה להסתיים בפיצוץ גדול.

כל זה קורה יממה בלבד לפני משחק התחתית החשוב מול הפועל אשקלון, כשלמרות הכל נראה שחן דווקא יפתח בהרכב. בנוסף, מוחמד קנדיל יפתח במקומו של מאיר כהן, שכזכור הושעה על ידי דראפיץ'. הכעס של השחקנים נובע לא רק מהיחס הקר שהם מקבלים מהמאמן, אלא גם מבשל העובדה שדראפיץ' לא משוחח עם השחקנים ולא יוזם שיחות אישיות בכדי להרגיע את האווירה, כשבנוסף הוא משחרר לאוויר כל החלטה מבלי להכין את השחקנים לכך כמו במקרה של כהן, שלא ידע כלל שזו כוונתו. "זה פשוט לא ייאמן. כל יום הוא מגיע עם החלטה אחרת מבלי להכין או לדבר עם השחקנים פנים מול פנים ולנסות לשפר את המצב", אמר היום אחד מהם.

יעמדו למבחן

הפועל אשקלון: גיא עזורי

ללא קשר ליכולות שלו כמאמן, יש נקודת זמן בה הפסד לא עובר בשתיקה ועזורי יודע את זה. אפילו תיקו מחר ייתן לו קצת שקט להמשך.

בני סכנין: חאלד חלאיילה

אחרי השעייתו של מאיר כהן, סרט הקפטן יעבור מחר לחלאיילה, שכמו קבוצתו מתקשה העונה לשחזר את היכולת הטובה שלו מסיום העונה שעברה. המגרש מחר צפוי להיות בוצי וכמעט ללא דשא, ובדיוק במשחקים מסוג זה סכנין חייבת את חלאיילה אגרסיבי וללא פחד, כפי שהוא משחק בשיאו. שליטה שלו במרכז המגרש וסכנין תעשה עוד צעד במעלה הטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא, יניב אלול, מור דהאן (אדיר טובול), דניאל היידמן, אמייה טגה, זוראב מנטאשווילי, רביד גזל, שניר גואטה, חנן פדידה, עוסמן בשירו

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, טל חן, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, עלא אבו סאלח, דריאן מאטיץ', נסטיה צ'ה, אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully