וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד וגדיר תורגלו מחוץ להרכב מכבי חיפה

10.12.2010 / 12:37

אלישע לוי תרגל 12 שחקנים והזהיר מקרית שמונה. קטן, גולסה וקולמה בפנים. פיליאבסקי ימריא לאוקראינה, מחכה לחתימה

קפטן מכבי חיפה, יניב קטן, הודיע לצוות המקצועי כי הוא יהיה כשיר למשחק ביום שני מול עירוני קריית שמונה. היום (שישי) תורגל הקפטן בהרכב של הקבוצה יחד עם ולדימיר דבאלשיווילי, שלא התאמן אתמול משום שסבל מחום. לגבי קטן, הוא טען כי עוצמת עוצמת הכאב במפשעה פחתה ולכן הוא יכול לשחק.

המאמן אלישע לוי תרגל באימון היום 12 שחקנים בהרכב הראשון ו-12 בשני. ה-12 שפתחו היו: ניר דוידוביץ', אייל משומר, שי מימון, אריק בנאדו, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, תומר חמד וולדימיר דבאלישווילי. על פי תמונת המצב הזאת, עידן ורד ומוחמד גדיר מחוץ ל-11 של המאמן וג'ון קולמה יחזור לאחר פציעה. ייתכן שגולסה יפתח בצד ימין של הקישור ורפאלוב בשמאל.

המאמן אמר לשחקניו היום: "ביום שני יהיה סוער, תהיו מוכנים לכל תרחיש. מי שצריך נעלי סטופקס, שיתחיל להתאמן איתם. קרית שמונה משחקת פיזי ואנחנו צריכים לשחק יותר פיזי מהם". שלומי אזולאי הפצוע ייעדר מהמשחק.

כפי שפורסם שלשום, חיפה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם הבלם אנדריי פיליאבסקי. אתמול התברר כי חיפה פנתה רשמית לקבוצתו, ניבה ויניציה, כדי לנהל איתה משא ומתן, לאחר שהושג סיכום עקרוני עם השחקן. פיליאבסקי החליט לעזוב את ישראל עד מיצוי המשא ומתן עם קבוצתו ויחזור רק לאחר החתימה על החוזה. אתמול הבהיר גורם בקבוצה בנוגע לבלם בן ה-22: "אם אלישע לא ימצא שחקן טוב יותר עד ינואר, נצרף אותו. אם לא – הנטיה היא לצרפו בעונה הבאה. מדובר בשחקן עם איכויות גבוהות".

סיידו יאיא שסיכם לשלוש וחצי שנים מחכה לחתימה הסופית על החוזה, שחיפה תוכל להשתחרר ממנו בתום העונה. ייתכן ועד חודש ינואר יגיע בלם נוסף למבחנים בקבוצה, בהמלצתו של הסקאוט אלון חרזי.

בקבוצה לא מתכוונים לשחרר את ולדימיר דבאלישווילי בכל מחיר. כבר עתה ברור שהנשיא יעקב שחר לא יסכים להחתים חלוץ בסכומים גבוהים (עסקת הגעתו של החלוץ הליטאי דוידאס סארנס מוערכת בכ-1.5 מיליון יורו) מבלי להכניס כסף לקופת המועדון ממכירת הגיאורגי, לפחות מיליון יורו. חיפה כבר הפסידה לא מעט כסף מרכישת איגנסיו קאנוטו, אותו היא מעדיפה למכור, כדי שלא להיתקל בבעיות בעתיד כפי שקרה בעבר עם הקשר הברזילאי שאבייר אנדרסון. הקשר אדריאן סילבה מחפש קבוצה אחרת בפורטוגל. כזכור, השחקן התבטא בפני חבריו לקבוצה כי אין לו כרגע מקום בסגל של ספורטינג ליסבון.

עדכון ראשון: 10:33
עדכון אחרון: 12:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully