וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "חושבים על פיינל פור"

10.12.2010 / 8:00

מכבי הבטיחה את ראשות הבית, אליהו מרוצה. בלאט: "לא חשבו שנהיה קבוצה כזו". מצ'באן קרוב לסיכום, עכשיו מחכים לוורסאץ'

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הבטיחה אמש (חמישי) את ראש בית א' ביורוליג, שני משחקים לתום שלב הבתים, כאשר ניצחה בקלילות אופיינית 62:76 את פרטיזן בלגרד. הצהובים ממשיכים במומנטום הפנטסטי באירופה, עם ניצחון שביעי ברציפות, והם נראים חזקים, יעילים ומפוקסים מתמיד. דורון פרקינס, ג'רמי פארגו, צ'אק אידסון וליאור אליהו הצטיינו וכבר הובילו את סגנית האלופה ליתרון 25 נקודות בשלב מסוים, עד הניצחון הנינוח.

מצ'באן סיכם, מחכים לוורסאץ'

מילאן מצ'באן, שחקנה של ורסאץ' הסרבית, קרוב לסכם את תנאיו במכבי. עם זאת, בין מכבי תל אביב למועדון הסרבי עדיין ישנם פערים על סכום הפיצוי שישולמו לקבוצה הסרבית, והעסקה רחוקה מלהיסגר. אם אכן מצ'באן יצורף למכבי - עתידו של ריצ'ארד הנדריקס אינו ברור .

בקבוצה אינם מרוצים משחקן הפנים האמריקאי כבר מספר שבועות, כשבהנהלה קיימים חילוקי דעות בנוגע להשארתו. בנוסף, הבהירה ההנהלה לדייויד בלאט כי מצ'אבן יגיע רק בכפוף לשחרור שחקן מהסגל. יש לציין כי הנדריקס חתום על חוזה לשנתיים, כך שלא ברור עדיין כיצד ניתן יהיה להשתחרר מחוזהו ללא שתצטרך מכבי תל אביב לשלם סכום פיצוי משמעותי לשחקן.

בלאט: "הצלחנו בכל מה שרצינו ב-2010"

מאמן הקבוצה דייויד בלאט היה מרוצה וגאה במיוחד בסיום המשחק אמש, לאחר שקבוצתו הבטיחה את ראשות הבית בשלב כה מוקדם. "אני לא חושב שיש מישהו שחשב שיהיה קל, אבל זה מאוד מחמיא לשחקנים ולצוות שעושה עבודה מדהימה. לא חשבו שנהיה קבוצה ברמה שאנחנו היום, הצלחנו לעשות ב-2010 כל מה שרצינו: חיברנו את הקבוצה לקהל, החזרנו את הצביון הישראלי, הבאנו שחקן ציר טוב ועכשיו צריך להציב מטרות חדשות", אמר בלאט.

"שלושה רבעים שיחקנו יוצא מן הכלל, שמרנו ברמה הגבוהה ביותר", ניתח המאמן את המשחק, בו נאלץ להסתדר ללא הנדריקס שסובל מדלקת ריאות. "אנחנו קצת באפיסת כוחות והטיב של האימון נפגע מזה שאין מחליפים, אבל הקבוצה רצתה להבטיח את המקום הראשון. הרבה פעמים אנחנו נותנים רבע ראשון טוב מכיוון שהחבר'ה באים מרוכזים ויודעים מה אנחנו רוצים לעשות. גם יד אליהו עושה את זה קל יותר, אבל לנצח שלושה משחקי חוץ בבית הזה זה לא דבר של מה בכך. נשארו לנו שני משחקים ונשחק אותם מכל הלב כדי לכבד את הקבוצות האחרות".

בלאט נשאל על סופוקליס שחורציאניטיס, שהוחלף מספר פעמים, שיחק פחות דקות מבדרך כלל ונראה שפוף, ואמר: "היוונים נוטים למצבי רוח וסופו הוא יווני. היה לו יום לא טוב ומצב רוח לא טוב, אבל מי שמכיר אותו יודע שזה קורה מדי פעם והדרך הכי טובה לטפל בזה זה לעזוב את זה בשקט. זה הדבר הכי פחות חשוב במשחק הזה". היווני עצמו לא הרבה במילים בסיום: "היה לנו משחק טוב, ניצחנו ואני שמח. הכל בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גרין: "נגיע רחוק השנה"

ליאור אליהו, שהיה נהדר עם 16 נקודות ללא החטאה מהשדה, הוסיף: "אני חושב שעד עכשיו עשינו עבודה טובה, אנחנו קוצרים את הפירות ונגיע למשחקים האחרונים בלי לחץ. שיחקנו כמו שצריך לאורך כל המשחק, עשינו עבודה טובה בהגנה. איפשהו בתוך הראש חושבים על הפיינל פור, אבל הדרך לשם עוד ארוכה. אנחנו משחקים טוב ונראים טוב, רק צריך לשמור על זה".

צ'אק אידסון, שסיים עם 13 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, גם כן נשמע מאושר עם תום המשחק: "כולם יצאו ונתנו משחק חזק, היה כיף. פרטיזן קבוצה מאוד פיזית, לא היה פשוט וזה ניצחון חשוב מבחינתנו. אתם בתקשורת תדברו על הציפיות שלנו, אנחנו עובדים על המגרש. כרגע אני שמח מהתפקיד שיש לי בקבוצה, אני עושה כל מה שהמאמן מבקש ממני".

יניב גרין, ששוב קיבל דקות משחק מרובות (19), גם בשל פציעתו של ריצ'ארד הנדריקס, אמר: "אני תמיד שמח לתרום כמה שיותר על המגרש. יש לנו קבוצה טובה, נגיע רחוק השנה, אבל צריך להתאזר בסבלנות כי זו רק תחילת העונה. אם נעבוד חזק ונמשיך להשתפר, אנחנו נהיה בדרך הנכונה".

עדכון ראשון: 9.12, 23:07
עדכון אחרון: 10.12, 8:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully