וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: נג'ובו ועמאשה ייעדרו כשבועיים

הדס גרינברג

9.12.2010 / 13:51

השניים יחמיצו לפחות את מכבי חיפה ביום שני. בן שמעון עודד את שחקניו: "אני מרוצה שגם אחרי השער שספגנו לא נחלשנו"

לאחר שזכו ליומיים חופש, בעירוני קריית שמונה החלו היום (חמישי) באופן רשמי את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני. מאמן הקבוצה רן בן שמעון התייחס בפני שחקניו לתיקו מול הפועל באר שבע בתחילת השבוע ואמר להם: "הייתי מרוצה מהנעת הכדור שלנו ומהעובדה שגם אחרי השער שספגנו לא נחלשנו".

צמד שחקני ההתקפה, הקשר ווילאם נג'ובו והחלוץ ויאם עמאשה ימשיכו להיעדר בשל פציעות. אצל נג'ובו מדובר בקרע קטן בשריר הירך האחורי שיגרום לו להיעדר בשבוע וחצי הקרובים כאשר עמאשה סובל אף הוא מקרע סמוך לקרסול ולכן גם הוא ייעדר בשבועיים הקרובים כשעל פי הערכות, השניים יהיו כשירים לפתיחת הסיבוב השני.

על אף הבשורות הפחות משמחות מכיוון הפצועים, מסתמן כי במשחק נגד מכבי חיפה יגיעו אוהדים רבים לעודד את הקבוצה. בינתיים נמכרו קרוב ל-3,000 כרטיסים לאוהדים המקומיים כאשר לאוהדי חיפה הוקצו כאלף שצפויים להימכר כולם. לאור הביקוש הרב החליטו בקרית שמונה לפתוח מחר במיוחד את קופות האיצטדיון בין השעות 11:00 בבוקר ל-15:00 לאור הערכה כי כל הכרטיסים ימכרו.

אגב, אם כך יקרה זו תהיה הפעם הראשונה מזה שנים רבות שהאצטדיון העירוני בקרית שמונה יהיה מלא ויאייש 5,000 צופים. יש לציין כי על אף המכירות המעודדות, בקבוצה מקווים כי מזג האוויר החורפי שצפוי לא יגרום לאוהדים שלא להגיע למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully