וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: ”תגבירו את הקצב, ככה לא נעשה כלום בשבת”

9.12.2010 / 13:24

מאמן בית"ר ירושלים כעס לראות את ההרכב הראשון מפסיד להרכב השני. שי חדד תורגל בקישור, בן שושן נוסה בשפיץ

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד הפועל עכו בשבת. בקבוצה מודעים לכך שמזג האוויר צפוי להיות סוער, בעיקר בצפון, ומכינים עצמם לסוג שונה של משחק. אחד השחקנים סיפר: "לפי הדיבורים על מזג האוויר זה יהיה משחק של טעויות ומלחמה על כדורים אבודים וככה צריך להתייחס לזה. אם קצת נהיה שאננים, נפסיד את המשחק הזה".

אפרופו שאננות, במשחקון הפנימי ניצח היום ההרכב השני את ההרכב הראשון 0:3 מצמד של סמואל יבואה ועוד שער של שי חדד. יבואה חזר היום להתאמן עם הקבוצה אך נמצא בספק למשחק בשבת. בחלק הראשון של המשחקון תירגל מלמיליאן את חדד בקישור ואת עמית בן שושן כחלוץ בשפיץ על חשבונו של סרג' איילי, אך בחלק השני חזר איילי לשחק עם ההרכב הראשון. מלמיליאן התאכזב וזרק מספר פעמים לשחקנים: "תגבירו קצב, ככה לא נעשה כלום בשבת. תניעו יותר מהר ותשחקו חכם, למה הם (ההרכב השני) ראשונים לכדורים ומשחקים יותר מהר?".

תומר בן יוסף נפגע בברכו במהלך האימון ונטש. בן יוסף טען כי מדובר בברך בה עבר ניתוח לשחזור הרצועה לפני שנתיים והוא צפוי להיבדק בימים הקרובים. אלי דסה השוהה עם נבחרת הנוער בטורניר החורף באילת נעדר מהאימון וצפוי לחזור ביום ראשון להתאמן עם הקבוצה. מי שלא התאמנו היו דן איינבינדר וכריסטיאן אלברז שעשו אימון ריצה קל.

אלברז לא צפוי להיות כשיר לשבת, כאשר הפרסום אתמול בדבר מעברו הצפוי לקבוצת אוניברסיטריו אלופת פרו עורר הרבה מאוד רעש. היום מסתבר שהפרואנים כבר מתעניינים זמן רב במגן-קשר הבית"רי וחלק מהפרטים עליו הושגו דרך ג'וניור ויסה, הפרואני ששיחק בעונה שעברה בבית"ר והיום בהפועל פתח תקוה.

ויסה אמר היום: "שאלו אותי על אלברז כבר כמה פעמים והבנתי שהם מאוד רוצים אותו. אם אוניברסיטריו מוציאים הודעה רשמית אז קשה לי להאמין שזה לא נכון אבל אם זאת לא הודעה רשמית אז יש שם הרבה מאוד כלי תקשורת שמפרסמים דברים לא נכונים". אגב, האלופה הפרואנית אכן הוציאה הודעה רשמית לפני כשבועיים בה נאמר שאלברז צפוי להצטרף לקבוצה בתקופה הקרובה ונראה כי בית"ר צפויה לקבל בקשה רשמית לשחרור עבור השחקן בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully