וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סלאח: "כל החלטה של דראפיץ' מקובלת עליי"

על רקע המשבר בסכנין, שבמהלכו הושעה מאיר כהן, החליט יו"ר הקבוצה לתת גיבוי למאמן שלו: "הוא יישאר פה עוד כמה שנים"

ימים לא פשוטים עוברים על בני סכנין, כשהמאמן סלובודאן דראפיץ' מסוכסך עם מספר שחקנים, ביניהם הקפטן מאיר כהן. בקבוצה אובדי עצות לגבי העתיד המקצועי של סכנין. לאור המצב, יושב ראש הקבוצה, חסן אבו סלאח, שחזר הבוקר מירדן, זימן את דראפיץ' לישיבה דחופה שבה המאמן נדרש לספק הסברים לריבוי המריבות בינו לבין השחקנים ועל העובדה שהוא בחר להשעות את מאיר כהן עד יום ראשון.

בסכנין אין כוונה בינתיים לפטר את המאמן, אך בהנהלת הקבוצה נמסר היום: "אנחנו לא נעמוד בצד ונסתכל על מה שקורה בקבוצה כמעין מופע בובות. לקחנו את דראפיץ' וכרגע אנחנו נותנים לו את כל הגיבוי המלא לעשות מה שהוא חושב בצד המקצועי. יחד עם זאת השחקנים גם כן חשובים מאוד למועדון וכל מהפך בהרכב של הקבוצה, המאמן צריך לתת הסברים עליו במידה וייכשל".

מנגד, אבו סאלח הביע ביטחון במאמן שלו וסיפק לו גיבוי מקיר לקיר: "מבחינתי דראפיץ' נשאר לא רק עד סוף העונה אלא עוד כמה שנים. כל החלטה שלו ושל הצוות המקצועי מקובלת עליי לגמרי. יש שחקנים שנמצאים בתקופות פחות טובות וזה לגיטימי שהם ישבו על הספסל".

במצב הקיים ישנם שני תרחישים אפשריים. אפשרות אחת היא שמספר שחקנים ישוחררו מהקבוצה בינואר, ולחילופין במידה ודראפיץ' לא יטהר את האווירה ולא ישיג תוצאות במגרש, הוא יסיים את תפקידו בקבוצה. אחד השחקנים אמר הבוקר: "לכולנו קשה במצב שאנחנו נמצאים בו, אבל זה שסלובודאן בוחר כל יום לריב עם שחקן אחר לא תורם לאף אחד. המצב נהיה בלתי נסבל ואף אחד לא נהנה להגיע לאימונים".

אגב, בסכנין חוששים ממהלך של השחקנים שיביא לסוג של שביתה איטלקית, כשהמשחק מול הפועל אשקלון בשבת הוא אחד החשובים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully