וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "יש לנו חוב. צריך להחזיר אליפות"

9.12.2010 / 10:27

קשר מכבי חיפה התייחס גם לחיזוק בינואר. קטן בספק, הירוקים נמצאים במשא ומתן מתקדם עם קבוצתו של פיליאבסקי

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

היחסים בין אוהדי מכבי חיפה לשחקני הקבוצה הפכו בימים האחרונים לנושא שיחה עיקרי בחדר ההלבשה של כפר גלים. אחרי ששחקנים ביקרו את התנהגות חלק מהקהל כלפי מספר שחקנים ואלישע לוי, התפנה הקשר ליאור רפאלוב לדבר על כך במסיבת העיתונאים השבועית בכפר גלים.

לאחר מכן, הקבוצה עברה להתאמן. החלוץ שלומי אזולאי עדיין לא מתאמן ונמצא במעקב של הצוות הרפואי. החלוץ ולדימיר דבאלישווילי דיווח כי הוא סובל מחום וביקש להתייעץ עם רופא. לפני האימון הוא נסע להיפגש עם הצוות הרפואי כדי לקבל חוות דעת בעניין. בקבוצה טוענים כי הוא כשיר למשחק מול קרית שמונה. יניב קטן עורך אימון ריצה בלבד מסביב למגרש, הוא סובל ממתיחה במפשעה והוא בספק ליום שני נגד קרית שמונה.

"אחרי המשחק מול הפועל עכו, יצאתי מאוד מרוצה", פתח רפאלוב את דבריו, "הקבוצה יצאה מפיגור והייתה סיטואציה לא נעימה. הקהל בא למשחק אחרי האסון שעברנו בשבוע האחרון. הוא בא לעודד, אבל קצת יותר בצניעות. הקהל הוא קהל טוב שתומך בקבוצה. אחרי שלא זכינו באליפות הם רשמו שיא ברכישת מנויים, זה מעודד. אחרי המשחק היו לי שיחות עם אוהדים וקיבלנו המון תמיכה. רוב הקהל הוא טוב ואני בטוח שהם יבואו לכל משחק כדי לעודד. יש לנו חוב מהעונה שעברה, אנחנו צריכים להחזיר את האליפות לחיפה. לפעמים קורים דברים, לא צריך להתעסק בקטנות".

"אני שמח שאנחנו יכולים לתקן דברים אחרי ניצחונות, זה מעודד", המשיך רפאלוב. "אנחנו נמצאים במקום הראשון. אבל אנחנו מקווים להיות, כמו שאלישע אמר, במקום הראשון בתום העונה, שלא יקרה מה שקרה בעונה שעברה. אנחנו בתהליך, צריך להיות בצמרת ולהציג כדורגל טוב. אנחנו עוסקים במבחן התוצאה. רק שנמשיך ככה".

רפאלוב: "אני עולה למשחקים עם זריקות, זה מגביל אותי"

בהמשך התייחס רפאלוב למשחק מול קרית שמונה בשני. "זה משחק צמרת, קרית שמונה קבוצה עם שחקני מוכשרים. יש להם מאמן מצוין וזו קבוצה מאומנת. צפוי משחק לא קל, נקווה שנדע לנצח. לא בכדי היא בצמרת, זו קבוצה מצוינת. אני מאמין שאם המגרש ייראה כמו בפעם האחרונה שהגענו לשם, ומשום מה אישרו לנו אז לשחק, המשחק לא יתקיים".

בחיפה מחכים לחיזוק בחודש ינואר ובמועדון ישנה שביעות רצון מהיכולת שמציג אנדריי פיליאבסקי באימונים. אמש אמרו בחיפה: "הוא הצליח להפתיע אותנו. ברגע ששחקן מראה שיש לו את היכולות להתמודד ברמה הזאת, אז יש טעם להשאיר אותו". אתמול, כזכור, פתחה הקבוצה במשא ומתן עם נציגיו והגישה לו הצעה רשמית. חיפה גם נמצאת במשא ומתן מתקדם עם קבוצתו, ניבה ויניציה.

"יש צוות מקצועי טוב שיודע לקבל החלטות", התייחס רפאלוב למה שיתרחש בינואר. "חשוב להביא שחקנים שלא יפגעו במרקם החברתי. יש כאן צעירים מוכשרים שצריכים להתקדם. כל השיקולים נעשים בכובד ראש". חיפה שסיכמה עם הקשר הגנאי סיידו יאיא, מחכה לאישור של נציגיו בנוגע לסעיף שהכניסו בחוזה, לפיו יחתום לשלוש שנים וחצי עם אופציה לסיים את ההתקשרות בתום העונה, מה שמצביע על כך שיש נטייה לצרפו בינואר. אדריאן סילבה נראה מאוד מאוכזב ממעמדו וסיפר לשחקנים בקבוצה כי הוא מחפש קבוצה אחרת.

רפאלוב סיכם את מסיבת העיתונאים עם התייחסות לפציעתו: "אני סובל מכאבים למעלה מחודש. אני עולה למשחקים עם זריקות, זה מגביל אותי. נקבל החלטה בקרוב איך לפתור את העניינים לקראת הפגרה. אולי אעשה ניתוח, אבל אין עדיין שום החלטה. לא אחמיץ את קרית שמונה. אני יכול לסחוב, השאלה היא איך אתה מרגיש. למעלה מחודש אני משחק עם זה, לפעמים הכאבים מאוד חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully