וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מי יעצור את הדימום?

8.12.2010 / 19:49

אינדיאנפוליס תצא לטנסי (3:20 לפנות בוקר שישי), כשלשתיהן רצף הפסדים. היינסוורת' הושעה לארבעה משחקים

הרכבת האחרונה לפלייאוף כבר כאן, ובשלב זה נראה שגם טנסי (7:5) וגם אינדיאנפוליס (6:6) בדרך לפספס אותה. לקולטס שלושה הפסדים רצופים, לטייטאנס חמישה ובשלב הזה של העונה לשתיהן אין ברירה אלא לנצח בהתמודדות שתיערך אור ליום שישי ב-3:20 (ESPN).

פייטון מאנינג זרק ל-11 איבודים אוויריים בשלושת המשחקים האחרונים, וגם לו ברור שבקצב הזה הוא יראה את הפלייאוף מהבית, לראשונה מאז 2001. "אין לי תירוצים", אמר הקוורטרבק, "תמיד זרקתי ואמשיך לזרוק. אני רק מקווה שמי שיתפוס יהיו השחקנים שלנו".

טנסי במצב רע מאוד. הקבוצה פתחה במאזן 2:5, אולם קרוסלת הקוורטרבקים הורידה את מפלס הביטחון. קרי קולינס פותח בעקבות פציעתו של וינס יאנג, אבל לא נראה שחוסר האיום על המקום שלו משפיע לטובה. "זה השלב שבו אנחנו צריכים לשחק מושלם", אמר המאמן ג'ף פישר, "ואנחנו לא עושים את זה". והם ימשיכו לא לעשות את זה, כי אינדיאנפוליס תנצח.

אצל אלברט היינסוורת' המצב לא טוב יותר. התאקל ההגנתי של וושינגטון הפך כבר מזמן לצ'ילבה של המאמן מייק שנאהאן והושעה לארבעה משחקים ולמעשה סיים את העונה ולא יקבל עוד שכר. נראה שהוא סיים את דרכו ברדסקינס, שהענישו אותו על מעשים חסרי לויאליות ועל שביתות איטלקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully