וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "זה הצ'אנס האחרון של פרטיזן"

8.12.2010 / 21:00

מאמן מכבי ת"א יודע שניצחון על הסרבים יעניק לו את ראש הבית (21:00, ע' 10 ו-5 HD)). מעמדו של הנדריקס ממשיך להתערער

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ניצחון אחד קטן, זה כל מה שמכבי תל אביב צריכה להשיג מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 10 ו-5 HD) על מנת להבטיח את ראש בית א' של היורוליג. עם מאזן מרשים של 1:7 וללא הפסדי בית העונה באירופה הצהובים יפגשו את פרטיזן בלגרד, אותה ניצחו 54:67 במחזור השלישי העונה. בין הקבוצות עומדת כמובן גם סדרת רבע הגמר המרתקת מהשנה שעברה, אז הדהימו הסרבים הצעירים עם 1:3 בדרך לפיינל פור. הפעם, עם זאת, יחסי הכוחות שונים לגמרי.

בלאט: "אולי נצטרך לשחק עם הרכבים שונים"

מאמן הקבוצה, דיוויד בלאט, סיפר בסיום האימון על ההכנות של הצהובים למשחק. "יש לנו הרבה כבוד לפרטיזן ואנחנו יודעים שעבורם המשחק הוא סוג של צ'אנס אחרון, וזה משחק מאוד חשוב שהם צריכים לנצח במאבקים שלהם. זה בהחלט ה-משחק שלנו העונה, ונצטרך לשחק אותו ככה".

לאחר מכן התייחס בלאט לסגל החסר שיעמוד לרשותו מחר, כשאמר: "לא קל לשחק בהרכב נמוך. יש להם סנטרים גדולים ואקטיביים והיום הכל נלקח בחשבון, בגלל שיש לנו סגל חסר ואולי נצטרך לשחק עם הרכבים שונים, שתירגלנו לאחרונה. המשחק מחר הוא סוג של משחק שאנחנו צריכים לשחק את הכדורסל שלנו ולהשיג את הניצחון בכדי להבטיח את המקום הראשון בבית".

ג'רמי פארגו, שנמצא בכושר מצוין, הוסיף: "התוכנית היא לסיים מחר במקום הראשון. יהיה מרגש, כל הקהל יגיע לדחוף אותנו ואנחנו צריכים לנצל את המומנטום שאנחנו נמצאים בו כדי להשיג את המטרה שלנו ולשמח גם את הקהל בנוקיה. אנחנו צריכים לעשות את אותם הדברים שעשינו במשחק הקודם - הגנה חזקה ואגריסיבית, התקפה עם ריכוז מלא, והכי חשוב - לשמור על האחדות הקבוצתית שלנו ולנצח".

גם פארגו נדרש לסגל החסר של קבוצתו, ואמר: "אין מה לעשות, צריך להתמודד עם הסגל החסר. אני בטוח שכולם שמחים מזה שיש לנו אפשרות לשחק יותר במהלך המשחק. נגיע מוכנים עד כמה שאפשר מחר וננסה לעשות את המיטב בכדי להתמודד גם עם העומס".

גיא פניני הוסיף: "זה משחק על המקום הראשון. אחרי דרך מאוד ארוכה אנחנו יכולים להבטיח את המטרה שלנו למשך כל השנה. אנחנו מתגעגעים לחזור לנוקיה אחרי שבוע של נדידות, ואני מקווה שהקהל יבוא וייתן את האווירה אליה אנחנו רגילים ושננצח. כל אחד יצטרך לתת קצת יותר מעצמוו".

בתוך כך, מעמדו של ריצ'ארד הנדריקס, שלא ישחק מחר עקב דלקת ריאות, ממשיך להתערער. בקבוצה לא מרוצים משחקן הפנים האמריקאי כבר מספר שבועות, ובוחנים במקביל אופציות חיזוק אחרות בחו"ל כאשר גם שמו של מילאן מצ'באן המוכשר עלה לא פעם. בהנהלת מכבי תל אביב קיימים חילוקי דעות בנוגע להשארתו של הנדריקס, ובנוסף הבהירה ההנהלה לדייויד בלאט כי מצ'אבן יגיע רק בכפוף לשחרור שחקן מהסגל (בין אם זה הנדריקס או גרין). כמו כן, העלויות של מצ'באן עדיין גבוהות מדי, והגעתו בספק.

יובנוביץ': "נגד ז'לגיריס מכבי הוכיחה שיש לה גם אופי"

מנגד, עם מאזן של 3:4 וסיכוי תיאורטי לנשל ממכבי תל אביב את פסגת בית א' עם תום שלב הבתים, תגיע מחר פרטיזן ליד אליהו עם שני שחקנים בלבד מאותם מפגשים ברבע הגמר של העונה שעברה (יאן וסלי ודושאן קצ'מן), ופרטיזן הנוכחית היא לא אותה קבוצה. בשבוע שעבר נחלו הסרבים את הפסדם גבוה ביותר העונה - 92:65 לחימקי.

"זה יהיה משחק מאוד קשה מכמה סיבות", אמר מאמן פרטיזן, ולאדה יובנוביץ'. "במשחק האחרון שלנו באדריאטית שיחקנו ברמה בלתי מתקבלת על הדעת. לצערי איני יכול להבטיח ניצחון מחר נגד מכבי, רק לצפות שנשחק טוב יותר מבעבר. העונה, בניגוד לעונות הקודמות, למכבי יש כימיה טובה, והמשחק האחרון שלהם מול ז'לגיריס הוכיח שיש להם אופי".

דושאן קצ'מן הוותיק הוסיף: "מכבי בהחלט היתה אחת הפייבוריטיות לסיים בראש הבית עוד כשבוצעה ההגרלה, למרות השינויים בסגל וחילופי המאמן. הם מצדיקים את השם שלהם, וקשה להגיד שהפתיחה שלהם העונה היתה מפתיעה, הם משחקים כדורסל מצוין. ניצחון מולנו כנראה יבטיח להם את המקום הראשון, וזה מאוד חשוב להם".

עדכון ראשון: 18:22

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully