וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס פניה בשיקגו קאבס

8.12.2010 / 17:15

הבסיס הראשון שבא מטמפה ביי חתם לעונה. קרופורד מתקרב ליאנקיז, קונרקו חתם על חוזה חדש בווייט סוקס

טמפה ביי ממשיכה לרדת מנכסיה. לאחר שהיה ברור שקרל קרופורד לא ימשיך בקבוצה, עזב גם שחקן הבסיס הראשון קרלוס פניה, שחתם לעונה בשיקגו קאבס. הוא ירוויח כ-10 מיליון דולר. ]פניה יעניק לקאבס איכות הגנתית והתקפית בבסיס הראשון, בהיותו חובט שמאלי שיודע לעשות הגנה ברמות הגבוהות ביותר. פניה חבט ל-28 הומרים עם 84 הכנסות רצים, אבל עמד מתחת לקו מנדוזה - 19.6 אחוזים בלבד עם 158 סטרייקאאוטים.

לוס אנג'לס איינג'לס נכנסת למירוץ אחרי קליף לי. המלאכים, שחושבים חזק גם על קרופורד והמגיש רפאל סוריאנו, חומדים בפותח שעד כה נאבקו עליו רק היאנקיז וטקסס. היאנקיז ערוכים להגיש ללי הצעה רשמית, ובליגה מעריכים כי לי לא יחתום עד סוף שיחות החורף הנערכות בימים אלה.

פול קונרקו חתם על חוזה חדש בשיקגו וייט סוקס. שחקן הבסיס הראשון ישתכר 37.5 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. "זה לא סוד שהמטרה הראשונה שלנו הייתה להשאיר את פול בקבוצה", אמר ה-GM קני וויליאמס.

בוסטון, שנראתה כפורשת מהמירוץ אחרי קרופורד לאחר החתמתו של אדריאן גונזאלס, חוזרת אליו. הרד סוקס נרתעו לאחר העסקה של וושינגטון עם ג'ייסון וורת' - 126 מיליון דולר לשבע שנים - אולם מחכים להתפתחויות בגזרת האאוטפילדר מטמפה ביי. מצד שני, נראה שקרופורד יחתום ביאנקיז, לאחר שנפגש עימם באריכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully