וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לשחקניו: "גאה בכם שנלחמתם"

הדס גרינברג

8.12.2010 / 16:48

מאמן הפועל עכו ניסה לעודד את שחקניו: "מבקש שנשחק כפי ששיחקנו במחצית הראשונה נגד חיפה". בנימין עדיין לא מתאמן

שחקני הפועל עכו חזרו היום (רביעי) להתאמן אחרי ההפסד למכבי חיפה. באסיפה לפני האימון אמר אלי כהן המאמן לשחקניו: "למרות ההפסד, אני גאה בכם שנלחמתם. אין מה לעשות, הפסדנו לקבוצה שהיא יותר טובה מאיתנו. אני רק מבקש מכם שנמשיך לשחק כפי ששיחקנו במחצית הראשונה נגד חיפה".

בן בנימין, שהוחלף במחצית הראשונה בשל פציעה בגבו, עדיין לא שב להתאמן עם הקבוצה ומקבל מדי יום זריקות ועם הטיפול הזה הוא צפוי להמשיך עד ליום שבת כשקבוצתו תפגוש את בית"ר ירושלים. בימים הקרובים תיבדק האפשרות שהוא ישוב להתאמן ובהתאם לכך הוא עשוי לפתוח בהרכב. בקבוצה עושים מאמצים רבים להכשיר את בנימין, כשבמידה והוא לא יהיה כשיר, ייתכן שאיברהים עבדול ראזאק שהושעה ולא נכלל בסגל נגד חיפה, ישוב להרכב.

בעכו מייחסים חשיבות רבה למשחק מול בית"ר ירושלים לאור העובדה שבשלושת המשחקים האחרונים הקבוצה נמצאת במאזן של שני הפסדים ותיקו. "בבית אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה למרות המצב שנקלענו אליו", אמר שחקן בקבוצה. במועדון מקווים מאוד לעצור את ההידרדרות כפי שאמר בלם הקבוצה, איציק כהן, לאחר המשחק: "אני מפחד שכדור השלג לא ייעצר ונידרדר לפלייאוף התחתון".

אושרי גיטא, שכבש את השער לעכו, אמור להמשיך לקבל את הקרדיט בחלק ההתקפי יחד עם ג'קו ערפאת ורועי דיין, שהתווכחו לאחר המשחק נגד חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully