וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עטר מתכנן מהפכה בהרכב

הדס גרינברג

8.12.2010 / 14:54

אחרי נקודה מחמישה משחקים, המאמן מתכנן לספסל את קרופניק, בן הרוש יתפוס את מקומו. פרץ יחליף את ימפולסקי

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, לא ממש אוהב לראות את הקבוצה שלו משיגה נקודה אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים שלה, ובינתיים הוא מתכנן זעזוע בהרכב לקראת הפועל באר שבע בשבת. בתרגול שנערך היום (רביעי) שיחק ליאוניד קרופניק עם ההרכב השני ונראה כי הוא יפתח על הספסל. מי שתפס את מקומו בהרכב הוא הבלם הצעיר עומרי בן הרוש.

שינוי נוסף אך כפוי בחוליית ההגנה תהיה הצבתו של עדי נמני כמגן ימני במקום אוראל דגני, שייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים. נמני, שפתח בהפסד למכבי פתח תקוה והציג יכולת טובה, ימשיך לקבל את הקרדיט כאשר מאור אסור שנכנס כמחליף ישוב להרכב על חשבונו של דגני. שינוי נוסף הוא חזרתו של עומר פרץ להרכב במקום דלה ימפולסקי. יש לציין כי השינויים שתירגל היום עטר הם למעשה החילופים שערך בהפסד לפתח תקוה אחרי שהמאמן הוציא את קרופניק וימפולסקי.

שחקנים בנתניה מעידים כי ישנה בעיה גדולה יותר בחולייה ההתקפית מאשר ההגנתית בעיקר לאור הנתון שמראה כי הקבוצה כבשה שער אחד בחמשת המשחקים האחרונים לעומת עשרה שהיא ספגה. אופיר עמרם, שמחלים משבר בכף הרגל, הוריד את הגבס וצפוי להתחיל טיפולי פיזיותרפיה. ההערכות הן כי עמרם ישוב רק בעוד כחודשיים. לאור האסון שפקד את הכרמל הוציא המועדון 100 הזמנות למשחק בשבת לתושבים שבתיהם נפגעו באסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully