וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגישה הצעה על פיליאבסקי

8.12.2010 / 10:10

מו"מ עם הבלם: "הנטיה - לצרפו בעונה הבאה". סעיף בהסכם עם יאיא לקראת ינואר: אופציה לסיום ההתקשרות בתום העונה

מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לנציגיו של הבלם האוקראיני אנדריי פיליאבסקי, שאמור לחתום במהלך החודש על חוזה לטווח ארוך. המאמן אלישע לוי עדיין מחפש בלם שיחליף את איגנסיו קאנוטו וסוכנו של הארגנטינאי מנסה למצוא לו קבוצה עד ינואר, במטרה להשתחרר מההסכם לאלתר, מה שיקל על חיפה בעונות הקרובות.

גורם בקבוצה אמר הבוקר: "לאלישע לוי יש עוד חודש להחליט אם הוא רוצה את פיליאבסקי. הנטיה היא לצרפו בעונה הבאה, אבל שום דבר אינו סופי".

העיכוב בחתימה על החוזה של הקשר הגנאי סיידו יאיא, שסיכם עקרונית לשלוש שנים וחצי וייתכן מאוד שיצטרף כבר בחודש ינואר, נובע מהתניה שחיפה ביקשה לצרף לחוזה שלו. סעיף בחוזה של השחקן יקבע כי חיפה תוכל להשתחרר מההסכם, כנראה ללא פיצוי, בתום העונה. גם דוידאס סארנאס עדיין מועמד לקבוצה, אבל זה יקרה כנראה רק אם ולדימיר דבאלישווילי יימכר.

בחיפה מכניסים את הביקורת על הקהל לפרופורציות

עדיין לא החל משא ומתן עם השחקנים שחוזיהם מסתיים בתום העונה: תום אלמדון, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה ותומר חמד התבקשו להתאזר בסבלנות וקיבלו הודעה כי המשא ומתן יחל כנראה סמוך לחודש ינואר, שלאחריו הם חופשיים לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

שחקנים בקבוצה ציינו אתמול כי הביקורת שהפנו לקהל נוגעת רק לחלקו. "יש קהל טוב למכבי חיפה, חבל שכמה חוליגנים הורסים הכל", אמרו. כזכור, בחיפה גינו את התנהגות האוהדים שקראו לאלישע לוי להתפטר ושרקו בוז למספר שחקנים, ביניהם אייל גולסה. האחרון שוחח עם עידן ורד ועודד אותו לאחר המשחק, לאחר שהוחלף במחצית. אלישע לוי הסביר לורד כי נאלץ להחליף אותו מפני שהעדיף לבצע שינוי טקטי, במסגרתו הכניס שחקן התקפה נוסף (תומר חמד), על חשבון שחקן קו.

היום (רביעי) ייערך במרכז ליאו בק בעיר טורניר הכדורגל המסורתי לזכרו של דודו הללי ז"ל. בטורניר יטלו חלק קבוצות הילדים של עירוני נשר, מכבי, הפועל ובית"ר חיפה ומאוחר יותר ייערך טורניר הבוגרים. איל ברקוביץ' ירכיב נבחרת של ותיקי הנבחרת, שתתמודד מול איגוד עיתונאי הספורט בצפון, ותיקי מכבי והפועל חיפה ונבחרת עיריית חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully