וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלנסי: "אנחנו קבוצה שונה ביורוקאפ"

המצטיין של ירושלים הסביר את הניצחון על נימבורק: "היינו מרוכזים, זה ההבדל". גינזבורג: "ירושלים יכולה ללכת עד הסוף"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל ירושלים עשתה הערב (שלישי) צעד ענק אל עבר הבטחת המקום הראשון בבית ז' של היורוקאפ, כאשר גברה במלחה 82:91 על נימבורק הצ'כית. סם קלנסי (24 נקודות), וויל סולומון (26) ובריאן רנדל (18) הצטיינו, כאשר החדשות הרעות מבחינת הקבוצה מהבירה מגיעות בדמות פציעתו של יוגב אוחיון, שסובב את הקרסול ברבע השני ופונה לבית החולים.

"הגענו למשחק הזה אחרי שבוע פחות טוב, אך הצלחנו להתכונן מנטלית למשחק הזה להחזיר את הביטחון", אמר עודד קטש בסיום. "במחצית הראשונה הלחץ היה עלינו והצלחנו להתמודד עם זה טוב. מאוד חשוב שהגענו למשחק הזה והשגנו את התוצאה הנכונה". המאמן הירושלמי החמיא למצטיין בפרקט, בריאן רנדל, כשאמר: "כולם ראו את היתרונות של בריאן רנדל וכמה הוא טוב". קטש גם דיבר על הפציעה של הרכז שלו: "הכי הטריד אותנו במחצית היה הפציעה של יוגב. אני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר לשחק".

המאמן הירושלמי אף התייחס לתקופה הלא טובה שעוברת על יובל נעימי, שנראה מדוכדך ולא הרבה לשחק הערב. "מה שהכי חשוב זה כמה אנחנו מצלחים לעזוב את זה. ההתעסקות בעניין נעימי כל הזמן שמה עליו המון לחץ. לנו הוא לא צריך להוכיח כמה הוא שחקן כדורסל טוב, אין לי ספק שיובל יעניק לנו עוד הרבה בהמשך".

סם קלנסי, שהיה פנטסטי עם 24 נקודות באחוזים מצוינים, הוסיף: "אנחנו קבוצה שונה ביורוקאפ. באירופה משחקים בסגנון שונה מהליגה הישראלית. היום היינו מרוכזים ועשינו את העבודה כמו שצריך: כל השחקנים שיחקו חזק, התרכזו ועשו את העבודה. לנימברוק יש קבוצה טובה, אבל היום הגענו ושיחקנו כדורסל כמעט 40 דקות והיינו מרוכזים, זה ההבדל". לקראת המשך הדרך במפעל האירופי, הוסיף שחקן הפנים האמריקאי: "אנחנו במיקום טוב, אבל יש לנו עוד משחקים ביורוקאפ ואנחנו רוצים להמשיך בעבודה שלנו, הרי שום דבר עדיין לא מובטח. יש לנו עוד שני משחקים והמטרה שלנו היא להמשיך להיות במקום הראשון".

גינזבורג: "הגארדים של ירושלים מהרמה הכי גבוהה באירופה"

מנגד, ננו גינזבורג, שמוליך את נימבורק הצ'כית לצד עוזרו הישראלי אורן עמיאל, ניסה להסביר מה לא עבד לקבוצה שלו הערב: "אני לא יודע אם זה אפקט מלחה, אבל בדקות הראשונות נתנו יותר מדי כבוד לירושלים ורדפנו אחריהם כל המשחק. לא התחלנו לבצע את הפעולות שהיינו צריכים כמו במשחק הקודם, ירושלים היתה יותר טובה היום, הם שיחקו הרבה יותר טוב מפעם קודמת".

לאחר מכן התפנה גינזבורג להחמיא ליריבה הישראלית: "שיחקנו במקום קשה, אני לא יודע אם הרבה קבוצות היו מצליחות פה. יש לירושלים גארדים איכותיים מהרמה הגבוהה באירופה. קלנסי מצוין, הם יכולים ללכת חזק באירופה, עד הסוף. המטרה הראשונית שלנו היא לעלות, והסיכויים שלנו נשארו כמו שהיו לפני המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully