וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדז יחזור לסגל בית"ר ירושלים

7.12.2010 / 13:20

הקשר הארגנטינאי הסכים לפשרה והבהיר לשחקנים ולצוות כי אם מישהו נפגע, הוא מצר על כך. מגעים לפיוס עם "לה פמיליה"

מסתמנת רגיעה בגזרת דריו פרננדז ובית"ר ירושלים. על פי הודעה רשמית שהוציא המועדון היום (שלישי), הקשר הארגנטינאי כינס את השחקנים ואנשי הצוות המקצועי באשר להתנהגותו בתקופה האחרונה. "עברתי תקופה אישית לא קלה עם המון בעיות אישיות ואם מישהו במועדון נפגע ממני בדרך כלשהי, אני מצר על כך. אני רוצה לשחק כדורגל ולשים את הכל מאחוריי. אני לא מסתכל על עצמי, טובת הקבוצה מעל הכל". אמר פרננדז לנוכחים. בהמשך שוחח הקשר בארבע עיניים עם אבירם ברוכיאן ואמר לו: "לא עשיתי דבר שיוחס לי ועליו אני צריך להתנצל, אך אם היו אי הבנות ונפגעו ממני אני מצטער".

הדברים של פרננדז הם למעשה נסחת פשרה שהוסכמה לאחר שיחות רבות בין נציגו של השחקן, לירן עטיה, היו"ר איציק קורנפיין והמאמן אורי מלמיליאן. חשוב לציין כי פרננדז התעקש לא להתנצל על אירוע ספציפי, היות שלטענתו לא ביצע שביתה איטלקית כפי שנטען כלפיו, אלא לספק התנצלות כללית. הפשרה הושגה גם לאור יכולתו הגבוהה של פרננדז באימונים והרצון של מלמיליאן לראותו בסגל.

כידוע, חוזהו של השחקן הוא אחד היקרים בקבוצה ובמסגרת ההסכם לשלוש שנים עליו חתם בקיץ, את מרבית החוזה הוא יזכה לקבל בעונה הבאה בה ישתכר כ-400 אלף דולר ברוטו לעונה. כזכור, פרננדז איבד את מקומו בסגל הקבוצה בשבועות האחרונים לאחר שבמועדון האשימו אותו בשביתה איטלקית. השחקן כבר נראה היה עם רגל וחצי מחוץ לבית"ר, אך בעקבות ההתנצלות ישוב מיידית לסגל.

לעניין אחר. לאחרונה נערכו מספר שיחות בין איתן מזרחי, מנהל מחלקת הנוער בבית"ר, לחברים בארגון "לה פמיליה" בהן הציגו החברים את דרישות הארגון בתמורה להפסקת הקריאות הגזעניות ביציעים ורגיעה בגזרת העימות מול קורנפיין. האוהדים ידרשו לקבל יחס הולם מראשי המועדון ועזרה בעבודה מול המשטרה. מבית"ר נמסר בתגובה לשיחות: "לא משנים שום דבר מהדרך שלנו. במבחן התוצאה נראה אם לדיבורים ולהבטחות יש כיסוי".

בית"ר קיימה היום אימון לקראת משחק הליגה בשבת מול הפועל עכו. הקפטן אבירם ברוכיאן, הסובל מכאבים בברך, ערך אימון ריצה כמו גם סטיבן כהן ודן איינבינדר המחלימים מפציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully