וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדל: "אנחנו צריכים להציג בגרות"

7.12.2010 / 12:23

הפורוורד של הפועל ירושלים מתכונן לנימבורק ומנתח את התקופה הלא טובה לאחרונה: "לבנות קבוצה זה תהליך"

הפועל ירושלים תגיע הערב (שלישי, 21:40, ערוץ 1) למשחק החשוב מול נימבורק כשהיא איננה במצב אופטימי: עם מכת פציעות ושני הפסדים, כשזכר האחרון – לפני יומיים להפועל חולון – עדיין מהדהד אצל אנשי הקבוצה. "תעוררו!", נזף בשחקניו עודד קטש במחצית בחדר ההלבשה, כשגם בסיום גער המאמן והעיר להם ש"לא עבדם על פי תוכנית המשחק". גם היו"ר דני קליין נשמע מודאג כשאמר לאנשים סביבו: "אנחנו צריכים לחזור לעצמנו".

מי שלא שיחק בהפסד באולם הפחים היה בריאן רנדל, שסובל מפציעה ברגלו והיעדרותו הורגשה היטב."זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו", מודה רנדל. "אנחנו צריכים להציג בגרות. אולי זה נשמע שלילי, אבל זה יותר עניין של אנחנו אם רוצים להביא את זה למגרש או לא. כמקצוענים זה מה שעושים, וזה מתחיל באימונים שאליהם אנחנו צריכים לבוא מרוכזים. זה קרה מול חולון וזה קורה גם באימונים".

בשל הפציעה ממנה סובל השחקן, הוחלט בקבוצה להעניק לרנדל מנוחה בכדי להכשירו למשחק החשוב הערב. "גם אם הקבוצה מפסידה וגם אם היא מנצחת, באופן אישי אני לא אוהב לשבת על הספסל. חשוב לי להיות חלק משמעותי בקבוצה מבחינת המשחק וגם מבחינת הגישה אליה אנחנו מגיעים למשחק", הוא אומר. "אבל זו הייתה החלטה משותפת של כולנו שלא אשחק בחולון. אני מאמין שאשחק במשחק מול נימבורק", הוא אומר.

"אני לא חושב שיש לנו בעיה בהתקפה. מה שחשוב זו ההגנה, במיוחד במשחקי חוץ. אם עוצרים את היריב נוכל לייצר סלים ואנחנו לא עושים את זה לאחרונה", מנתח רנדל, "זה עניין של ריכוז ומאמץ שצריך להציג. קורה לנו שיש ריכוז אבל אנחנו לא מתאמצים על המגרש וגם להיפך. אנחנו צריכים לשלב את שני הדברים ולהיות עקביים".

השחקן אינו מסכים כי הקבוצה מציגה נסיגה ביכולת לאחרונה. "לבנות קבוצה זה תהליך. לא הלכנו אחורה. התחלנו בסדר, נראינו טוב, הצלחנו להשיג ניצחונות. אבל בכדי להיות תחרותיים בשני המפעלים- הליגה הישראלית והיורוקאפ - כולנו צריכים להתפתח, הן מבחינה אישית והן מבחינה קבוצתית. היו לנו שלושה משחקים אחרונים פחות טובים ואנחנו צריכים לחזור ליסודות".

האמריקאי אינו שולל את הצורך לצרף שחקן נוסף בכדי לעבות את הקו הקדמי: "אנחנו עובדים עדיין על התאמות בהגנה ובהתקפה, שחקן נוסף יכול לעזור ולא לפגוע בקבוצה". ומה לגבי המשחק מול נימבורק הערב? "זה כמו משחק אליפות. משחק על העלייה. במשחק הקודם הם ניצחו אותנו בשש נקודות. ההפרש מחיק, אבל אנחנו צריכים להגיע מרוכזים ומפוקסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully