וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: רוני אוסליבן הודח מאליפות בריטניה

7.12.2010 / 10:17

לראשונה ב-14 השנים האחרונות "רוקט רוני" הפסיד בסיבוב ראשון, וזה עוד אחרי שאיבד יתרון מול סטיוארט בינגהאם

הפתעה גדולה נרשמה כבר בסיבוב הראשון של אליפות בריטניה הפתוחה בסנוקר, שהיא התחרות הגדולה ביותר בענף הזה אחרי אליפות העולם. רוני אוסליבן, שהגיע בכושר מצויין לטורניר, הפסיד כבר במשחקו הראשון לסטיוארט בינגהאם (23 בעולם), ומצא את עצמו בחוץ בשלב מוקדם מהצפוי.

במצב של שוויון 4:4 במשחקונים, אוסליבן נראה בדרך הבטוחה לניצחון כשברייקים של 62 ו-77 נקודות העלו אותו ליתרון 4:6, בסדרה של הטוב מ-17 משחקונים. בינגהאם לא איבד את האמונה והמשיך במשחק טקטי וסובלני שככל הנראה הוציא את אוסליבן מהמשחק. בינגהאם ניצח בחמישה משחקונים ברציפות כדי להשלים מהפך ולקבוע ניצחון 6:9, שהיה הגדול ביותר בקריירה שלו. בנוסף, זו הייתה הפעם הראשונה ב-14 השנים האחרונות שבה רוני אוסליבן הפסיד בסיבוב ראשון של טורניר כלשהו.

אוסליבן ניסה להסביר את יכולתו הדלה במשחקונים האחרונים, שכללה ברייק של 24 נקודות בלבד ואמר: "לפעמים עושים טעויות תחת לחץ, שום דבר לא הלך לי וסטיוארט משחק טוב לאורך כל העונה. הרגשתי חלוד, כנראה שאני צריך להשתתף ביותר תחרויות".

קרב מסקרן נוסף בסיבוב הראשון הפגיש בין שני שחקנים אגדיים משנות התשעים, סטיבן הנדרי וג'ימי וייט, והסתיים בניצחון דרמטי של 8:9 לטובתו של הנדרי הסקוטי, שנהנה מברייק של 73 נקודות במשחקון המכריע.

משחקים נוספים בסיבוב הראשון:

ג'אד טראמפ - ג'יימי קופ 6:9
שון מרפי - פטריק וואלאס 5:9
ריאן דיי - מארק קינג 8:9
מרקו פו - בארי הוקינס 7:9
מארק ג'ויס - אלי קרטר 6:9
מארק וויליאמס - מארק דייויס 3:9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully