וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: קנס לזנדברג, קרע בגיד לעומר גולן

7.12.2010 / 17:26

הקשר התנצל באימון על אירועי השבת ויתרום את הכסף לעמותה לסכרת נעורים. החלוץ אמור להיעדר בשבוע וחצי הקרובים

הקשר המושעה של מכבי פתח תקוה, מיכאל זנדברג, חזר מעונש ההשעייה ושב להתאמן הערב (שלישי), לאחר שהתנצל בפני פרדי דוד על אירועי המשחק ביום ראשון. מאוחר יותר שוחח זנדברג עם השחקנים והתנצל באופן פומבי, אבל המאמן לא ויתר לו על הקנס - השחקן יתרום אלפי שקלים לאגודה לסכרת נעורים.

"שני הצדדים יצאו מרוצים, זנדברג למד את הלקח ולא נענש מעבר לקנס שקיבל", אמרו בקבוצה. השחקן עצמו אמר באסיפה הערב: "לא הייתי צריך להתנהג ככה. פרדי דוד כמו אבא בשבילי, לא הייתי לי כוונה לפגוע בו". כזכור, הבוקר לא הגיע זנדברג לצפות באימון של הקבוצה לאחר שאתמול נאסר עליו להגיע למתחם האימונים עד שתתקבל החלטה לגביו. מוקדם יותר העריכו בקבוצה כי ההתנצלות האישית שפרסם אתמול השחקן בוואלה! ספורט (אמר בין היתר: "פרדי, אני מתנצל, לא התכוונתי לזרוק את הפקק") תעזור לו לחזור מהר לאימונים.

עומר גולן עבר הערב בדיקת אולטרסאונד בעקבות המתיחה במפשעה שממנה סבל ובגינה לא שותף במשחק האחרון נגד מכבי נתניה. תוצאת הבדיקה: דלקת חריפה וקרעים קטנים בגיד, שיצריכו ממנו היעדרות של כשבוע וחצי. ככל הנראה גולן ייעדר משני המשחקים הקרובים של הקבוצה מול מכבי תל אביב ובני יהודה.

רוביל סרסור התאמן בנפרד מחבריו ובתוך מספר ימים יחזור לאימונים רגילים. מורד מגמאדוב חזר כצפוי להתאמן, לאחר שבשבועיים האחרונים נעדר בשל פריצת דיסק. למרות זאת, הבלם עדיין בספק למשחק מול מכבי תל אביב. בקבוצה החליטו להשהות את ההחלטה באיזו עמדה לצרף שחקן זר, עד שתתקבל התמונה לגבי זנדברג, אולם הסיכויים שיעזוב את הקבוצה נמוכים מאוד. דוד מעדיף לצרף קשר נוסף, בצד ימין או במרכז המגרש, אבל מתלבט באיזו עמדה בגלל ריבוי שחקנים בעמדות הקישור. קיימת אפשרות שהמאמן ינסה לצרף עוד בלם.

עדכון ראשון: 10:02
עדכון אחרון: 17:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully