וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "הקהל חייב להיות יותר סבלני כלפינו"

7.12.2010 / 8:57

קפטן חיפה על הקללות: "אלישע חלק מאיתנו. מבחן התוצאה הוא שחשוב". שחקן בקבוצה: "הקריאות נגד גולסה מיותרות"

קובי אליהו

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: יותם בן דוד

אחרי שאמש יצאו שחקנים במכבי חיפה נגד חלק מהאוהדים שקיללו אותם במהלך המשחק, הקפטן יניב קטן מדבר בגלוי על העניין. תזכורת: מספר שחקנים בקבוצה יצאו אמש נגד הקהל בחדר ההלבשה של הקבוצה. "זה לא קהל, בושה, לא מעריכים אותנו ולא את המאמן. הגיע הזמן שנעשה משהו עם זה", אמר אחד מהם. שחקנים בקבוצה אישרו כי תקפו את האוהדים ואחד מהם הוסיף: "הגיע הזמן לעשות למסיתים האלה סוף. הקבוצה במקום הראשון ואנשים לא מכבדים אותנו".

"לא נעים לשמוע את הקריאות הללו", אמר הבוקר הקפטן יניב קטן. "אלישע הוא חלק מאיתנו, אנחנו קבוצה ולטוב ולרע. אני כבר הרבה שנים במכבי חיפה ולא מתרגש. הקהל צועק ואנחנו צריכים להתרכז במה שקורה במגרש. ברור שהקהל צריך להיות יותר סבלני כלפינו. שיחקנו מול קבוצה שהסתגרה והשחקנים שלהם נפלו לא פעם על הדשא כדי למשוך זמן".

לאחר האסון בכרמל, האווירה בקרית אליעזר לא הייתה טובה. כרבע שעה לפתיחת המשחק נכחו באצטדיון כ-3,500 אוהדים בלבד. "ניצחנו את המשחק הזה עבור העיר חיפה", המשיך קטן. "מבחן התוצאה הוא השורה התחתונה. השחקנים הם בני אדם וגם אנחנו עברנו חוויה לא פשוטה. אני לא זוכר מתי הייתה אווירה כזאת במגרש". על בנאדו הוסיף קטן: "מגיע לאריק, מאוד קיוויתי שהוא יחזור לקבוצה והמקום שלו פה איתנו. אני שמח שהקהל רואה את זה". אמש השמיע חלק מהקהל קריאות נגד אייל גולסה. "הקריאות הללו מיותרות", אמרו שחקנים בחיפה.

בחיפה מרוצים מאוד מהמגן אייל משומר, שצפוי לחתום על הארכת חוזה באמצעות סוכנו, חנן שפגט. גם שי מימון, המחליף תומר חמד ואריק בנאדו הציגו יכולת טובה. המחליף מוחמד גדיר כבש אחרי 30 שניות בלבד ואנשי הקבוצה הודו לו בסיום על היכולת שהציג. הקבוצה תחזור להתאמן מחר.

מחר (רביעי) ייערך במרכז ליאו בק בעיר טורניר הכדורגל המסורתי לזכרו של דודו הללי ז"ל. בטורניר יטלו חלק קבוצות הילדים של עירוני נשר, מכבי, הפועל ובית"ר חיפה. מאוחר יותר ייערך טורניר הבוגרים. אייל ברקוביץ' ירכיב נבחרת של ותיקי הנבחרת, שתתמודד מול איגוד עיתונאי הספורט בצפון, ותיקי מכבי והפועל חיפה ונבחרת עיריית חיפה. "הפכנו את הטורניר למסורת שמנציחה את זכרו של דודי בצורה הכי ראויה", אמר עו"ד אברהם הללי, אביו של דודי. "יש לנו כוונה להשביח אותו משנה לשנה ואנחנו מודים לאישים החשובים שמגיעים לחלוק למשפחה ולדודי כבוד. מודים לשחקנים ומוקירים את תרומתם וזמנם היקר לאירוע". הרב דוד יצחק גרוסמן, חתן פרס ישראל, ינחה את טקס הדלקת הנרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully