וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק כהן: "מפחד שנדרדר לפלייאוף התחתון"

הדס גרינברג

7.12.2010 / 7:43

בלם הפועל עכו מודאג אחרי המשחק השלישי ברציפות ללא ניצחון: "נכנסו לסחרור, חייבים לעצור את כדור השלג הזה"

לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון בהפועל עכו מתחילים. אתמול (שני) הצליחה הקבוצה להפתיע את מכבי חיפה ולעלות ליתרון, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לירוקים, שהשיבו בשלושה שערים והנחילו לעכואים הפסד 3:1. במועדון לא הסתירו בסיום את האכזבה מהשבועות האחרונים, בהם הקבוצה החלה לאבד גובה.

"נכנסנו לסחרור של שלושה משחקים, התחתית מתקרבת אלינו שוב ובשבוע הבא יש לנו משחק מאוד קריטי נגד בית"ר ירושלים שנמצאת בתקופה טובה", אמר בלם הקבוצה איציק כהן, "אנחנו לא רוצים לתת לבית"ר להידבק אלינו כי הם נמצאים כרגע במקום של הפלייאוף התחתון ואנחנו לא רוצים לרדת יותר למטה אלא לסיים את הסיבוב הראשון בצורה טובה".

כהן התייחס גם לאיבוד הנקודות בחודש האחרון: "קשה להסביר מה קורה לנו, הרבה גורמים מתערבבים במשחק. אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה והגדולה שלנו, במיוחד של השחקנים הבכירים והוותיקים יותר, צריכה להיות ביכולת לבוא ולהרים את הקבוצה. אסור לנו לתת לכדור השלג הזה להמשיך, חייבים לעצור את זה במהירות האפשרית".

כהן ביטל את הדיבורים על כך שהקבוצה בסך הכל צברה נקודות חשובות לקראת מאבקי התחתית בהמשך העונה: "אני לא מסכים שזה בונוס. יש לנו קבוצה טובה והראנו את זה מתחילת העונה וגם בחלקים במשחק מול מכבי חיפה. המצב בעייתי מבחינתנו ואני ממש מפחד שהקבוצה תדרדר לפלייאוף התחתון. לא מגיע לנו להיות שם, אנחנו קבוצה טובה ששווה לפחות פלייאוף אמצעי".

במהלך המשחק אמש נרשמה תקרית כשהחלוץ רועי דיין שלא אהב, את החילוף שלו, סינן לעבר הספסל "למה אני צריך להיות מוחלף?". מאמן הקבוצה אלי כהן לא צפוי להחמיר עם דיין וציין בסיום המשחק ש"מדובר בכעס במהלך משחק". החלוץ דיין לא הסתיר את כעסו גם כלפי חברו לחוד, ג'קו ערפאת, כשסינן בירידה מכר הדשא "הוא לא מוסר לי פס אחד". עם סיום המשחק התפתח ויכוח בין השניים, אבל שחקני הקבוצה הרגיעו אותם.

בן בנימין, שנפצע בגב והוחלף במחצית הראשונה, קיבל זריקה במהלך ההפסקה ובקבוצה יעשו מאמצים להכשירו לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת. אושרי גיטא, שמציג יכולת טובה לאחרונה וקיבל את הקרדיט בהרכב, כבש אתמול את שערו הראשון העונה וקיבל מחמאות עם סיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully