וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אלישע: "אני בכושר הטוב ביותר שלי העונה"

הדס גרינברג

7.12.2010 / 7:45

קשר קרית שמונה מרוצה אחרי שכבש נגד באר שבע: "אנחנו מציגים כדורגל טוב ואיכותי. אולי עכשיו יתחילו לספור אותנו"

בעירוני קרית שמונה התייחסו ברגשות מעורבים ל-1:1 נגד הפועל באר שבע אתמול (שני) במחזור ה-13 בליגת העל. מצד אחד השחקנים של רן בן שמעון הציגו יכולת טובה במרבית שלבי המשחק, אך מנגד, לאחר הוצאתם של אלרואי כהן וברק בדש הקבוצה נחלשה והסתכנה בספיגת שער נוסף.

יחד עם זאת, העובדה לפיה שבוע לפני שהיא מארחת את מכבי חיפה היא מוסיפה לרוץ בצמרת הגבוהה, השאירה טעם טוב אצל אנשי הקבוצה. "נבוא לשחק את הכדורגל הטוב וההתקפי שלנו וללא ספק נגיע כדי לנצח", אמרו במועדון לקראת המפגש המסקרן.

הקשר עדי אלישע, שכבש את השער הבודד של קבוצתו והצטיין, אמר לוואלה! ספורט: "התחלנו את המשחק טוב והובלנו. היינו במומנטום טוב ויכולנו להבקיע עוד שער או שניים, אבל בסך הכל באר שבע בתקופה טובה ושיחקנו בוורסמיל, ככה שאפשר להסתכל על התיקו כעל תוצאה טובה".

על המשחק המצוין שלו והשער היפה שכבש אחרי מספר משחקים מחוץ להרכב, אמר הקשר: "המשכתי כל הזמן לעבוד קשה, גם כשהייתי על הספסל. אבל אולי זה באמת הביא לשינוי חיובי בכושר שלי. אפשר לומר שאני בכושר הטוב ביותר שלי מתחילת העונה והשערים שכבשתי הם ללא ספק בונוס כי זה לא התפקיד שלי להבקיע".

"שמענו את הדברים על כך שאנחנו אפיזודה חולפת, אבל אנחנו משתדלים לא להתעסק בזה", הוסיף אלישע, "שידברו. אנחנו משחקים כדורגל טוב ומגיעים להרבה מצבים ואם במחזור ה-13 אנחנו שתי נקודות מהמקום הראשון, העובדות מדברות בעד עצמן. אומנם לא שידרו אותנו בהרבה משחקים, אבל תמיד הצגנו כדורגל טוב ואיכותי ואולי עכשיו יתחילו לספור אותנו יותר".

בסיום המשחק מאמן הקבוצה רן בן שמעון לא אהב לגלות כי אלרואי כהן קיבל את תואר השחקן המצטיין וקיבל פלזמה ואף ציין בהומור בשידור "אלרואי לא צריך לקבל את הפלזמה הזו, אלא עדי אלישע". בהמשך לפרגון של מאמנו אמר אלישע: "אלרואי נתן משחק טוב וזה מגיע לו, אבל ברור שהייתי שמח להיבחר לשחקן מצטיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully