וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריוטס לא מאמינים בנסים

7.12.2010 / 6:37

ניו אינגלנד לא התרשמה מהקאמבקים המופלאים של הג'טס, הביסה אותם 3:45, התבססה בראש ה-AFC והבטיחה מקום בפלייאוף

בשבוע שעבר, בעיצומן של התלקקויות הדדיות בין רקס ריאן לביל בליצ'יק, אמר מאמן הג'טס כי בליצ'יק הוא הגדול מכולם והמגמה שלו היא לעבור אותו ביום מן הימים. ובכן - יש לו לא מעט עבודה. בליצ'יק והפטריוטס הגיעו הלילה (בין שני לשלישי) נחושים למשחק מול ניו יורק ג'טס לפוקסבורו ורשמו ניצחון ענק, 3:45, שהציב אותם בבלעדיות בראש ה-AFC מזרח והבטיח להם מעשית מקום בפלייאוף.

המשחק הזה נערך במעמד צד אחד בלבד. הג'טס, שאיבדו ביום שישי במפתיע את הסייפטי ואחד ממנהיגי ההגנה ג'ים לאונרד, נראו אומללים משני עברי המגרש. מארק סאנצ'ז לא הזכיר במאום את היכולת של השבועות האחרונים, והמחצית השנייה שיבשה את הרושם המצוין שהשאיר עד כה. בצד השני, טום בריידי וההתקפה שלו היו בלתי עצירים, כשבהגנה מתגלה דווין מקורטי כדבר האמיתי.

בדרייב הראשון של המשחק הג'טס לא שיחקו טוב בשבועות האחרונים, אבל חזרו ורשמו רצף של ארבעה ניצחונות. הפעם לא היה להם סיכוי. הם עוד עצרו את הפטריוטס על שער שדה, אחר כך החל השיטפון. בנג'ארוויס גרין אליס רשם טאצ'דאון ואחר כך השלימו טום בריידי ודיון בראנץ' טאצ'דאון ראשון משלהם. שמונה דקות להפסקה מסר בריידי לברנדון טייט לארבעה יארדים, והפטריוטס ירדו למחצית ביתרון 3:24.

את המחצית השנייה פתחו הג'טס בניסיון לחזור למשחק, אבל סמוך לאנדזון מסר סאנצ'ז היישר לידיים של ברנדון ספייקס. בדרייב הבא חילק בריידי את הטאצ'דאון השלישי שלו במשחק, הפעם לווס וולקר, ובשלב הזה הפכה ההתמודדות לגארבג' טיים. סאנצ'ז זרק לעוד שני איבודים, ארון הרננדז וגרין אליס הוסיפו הבקעה משלהם והחגיגה בפוקסבורו הייתה מושלמת.

מספרים: בריידי סיים את המשחק עם 21 מ-29 ל-326 יארד וארבעה טאצ'דאונים, גרין אליס סיים עם 72 יארד וצמד ודני וודהד עם ארבע תפיסות ל-104 יארד. סאנצ'ז סגר 17 מ-33 ל-104 יארד ושלושה איבודים אוויריים, 72 יארד בשבע תפיסות לסנטוניו הולמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully