וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש מקדניאלס פוטר מדנבר

7.12.2010 / 5:04

לבעלים פאט בולן נמאס לבסוף מהישגיה הדלים של הקבוצה: "לא אהבתי את הדרך". דון מרדית' הלך לעולמו

רק לפני שבוע אמר פאט בולן, בעלי דנבר ברונקוס, כי המאמן ג'וש מקדניאלס ימשיך לפחות עד סוף 2011. ובכן, בסוף גם לו נמאס. הלילה (בין שני לשלישי) הוציא בולן למקדניאלס כרטיס אדום ופיטר אותו מהקבוצה, עונה וחצי לאחר שהחל לאמן אותה.

"ההחלטה לשחרר את ג'וש לא הייתה קלה", אמר בולן, "תמיד הערכתי את התשוקה שלו למשחק, אבל בסופו של יום, אני לא מרוצה מהתוצאות שלנו ומהכיוון שאליו הולכת הקבוצה. זו הייתה החלטה קשה, אבל כזו שהייתי צריך לקחת". הברונקוס פתחו את 2009 במאזן 0:6, אבל סיומת רעה מנעה מהם להגיע לפלייאוף והם סיימו במאזן חצוי של 8:8. השנה הם לא מפסיקים להפסיד ועומדים על מאזן 9:3. אריק סטאדסוויל, מאמן הרצים של הקבוצה, מונה למאמן הזמני.

דון מרדית', מי שהיה הקוורטרבק של דאלאס קאובויס והפך לפרשן האגדי לצידו של הווארד קוסל ב"מאנדיי נייט פוטבול", מת בגיל 72. מרדית' מת כתוצאה מדימום במוחו שבעקבותיו נכנס לתרדמת. הוא שיחק בקאובויס מ-1960 עד 1968, ולאחר פרישתו נכנס לנעלי הפרשן של מאנדיי נייט פוטבול, שם עבד לצידו של קוסל במשך 12 שנים.

ברט פארב ישחק ביום ראשון מול ניו יורק ג'איינטס, אם ידו הזורקת תאפשר זאת. הקוורטרבק של מינסוטה נפצע בכתפו ביום ראשון האחרון מול בפאלו, אולם המאמן לזלי פרייז'ר יודע כי פארב רוצה לשחק ולא הוא ימנע ממספר 4 לרשום הופעה מספר 298 בקריירה. "ממה שהבנתי, כל מה שהוא זקוק לו זה קצת מנוחה", אמר פרייז'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully