וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: השחקנים נגד הקהל

מרמור גדול נרשם בחדר ההבשה של הירוקים, אחרי שגולסה ספג קללות ואלישע לוי נשלח הביתה: "זה לא קהל. זה בושה"

קובי אליהו

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: יותם בן דוד

בצל האסון בכרמל ובאווירה שקטה יחסית, מכבי חיפה רשמה הערב (שני) את ניצחונה הביתי השני בסך הכל העונה, כשגברה בצורה דרמטית 1:3 על הפועל עכו. אחרי מחצית ראשונה חלשה, הירוקים ספגו מנגיחה של אושרי גיטא (49), אבל ביצעו מהפך עם שערים של המחליף מוחמד גדיר (63), ליאור רפאלוב (88) ויניב קטן (90+5) ועלו למקום הראשון.

בנאדו: "הכרמל שגדלתי בו נהיה שחור"

מספר שחקנים בקבוצה יצאו נגד הקהל בחדר ההלבשה של הקבוצה. "זה לא קהל, בושה, לא מעריכים אותנו ולא את המאמן. הגיע הזמן שנעשה משהו עם זה", אמר אחד מהם. שחקנים בקבוצה אישרו כי תקפו את האוהדים ואחד מהם הוסיף: "הגיע הזמן לעשות למסיתים האלה סוף. הקבוצה מקום ראשון ואנשים לא מכבדים אותנו".

במהלך המשחק הפנו האוהדים קללות נגד אייל גולסה, שבסיום ירד עצבני לחדר ההלבשה וסינן מספר מילים, בין היתר בנוגע לשיטת המשחק של עכו שהסתגרה לאחר השוויון.

גם המאמן אלישע לוי שמע את האוהדים קוראים להתפטרותו במחצית ובסיום המשחק. "מי שצועק זה לא הקהל של מכבי חיפה בעיניי", אמר המאמן. "יש פה קהל איכותי טוב שיודע להעריך את העבודה שלי. מי ששורק בוז, זה לא הקהל של מכבי חיפה".

מנגד, מי שזכה לעדנה מחודשת ביחסיו עם הקהל הירוק, היה אריק בנאדו. "בתקופות הכי גדולות שלי בקריירה לא הריעו לי כמו הערב", אמר הבלם הוותיק. "אני מודה מקרב לב לאוהדים, שמחתי לקבל את העידוד היום. זה מאוד מרגש, אחד הדברים המרגשים שהיו לי בקריירה".

בנאדו התייחס לאווירה במגרש בצל האסון בכרמל: "עברנו תקופה קשה בחיפה בימים האחרונים, זה באמת נגע לליבנו. הכרמל שגדלתי בו נהיה שחור וזה באמת קשה. אבל החיים ממשיכים והם חזקים מהכל, למרות העצב והכאב הגדול". על המשחק עצמו אמר בנאדו: "התחלנו לא טוב, שוב דבר לא הלך לנו וקיבלנו שער בפתיחת המחצית השנייה שכנראה העיר אותנו. הראנו אופי, כולם שיחקו כמו גברים וניצחנו קבוצה קשה. היה לנו מאוד חשוב לנצח בבית".

אלישע לוי הסביר את הבעיות של קבוצתו במשחקי הבית: "הולך לנו קשה בבית מכמה סיבות. קודם כל, היריב בא ומצופף וזה קשה. אנחנו צריכים ללמוד לשחק בסבלנות. אנחנו באים ומאבדים את הסבלנות, חושבים שתוך 5-10 דקות נכריע את המשחק ובפועל זה לא קורה. אז מאבדים ביטחון ולא עושים דברים אלמנטריים והמשחק מסתבך. בבית תמיד הכי טוב, אבל נצטרך לדעת לשחק עם ביטחון ושקט. נכון שמכבי חיפה לא סוחפת, אבל אנחנו בעיצומו של מאבק ובמקום הראשון. אנחנו קבוצה שונה, מתחברים ונהיים יותר חזקים במובן הטקטי והפיזי. מסכים שצריך לשחק יותר יפה, אבל תמיד טוב להשתפר שיש נקודות".

גורש: "היינו שווים תיקו"

אלי כהן, מאמן הפועל עכו, ניסה להסביר את ההתרחשויות במחצית השנייה: "ידענו שחיפה יילכו עם כל הכלים קדימה ואכן הבקענו שער. אחרי השוויון הלכנו אחורה, איבדנו את הנעת הכדור והגול היה באוויר. זה מאוד אכזרי, אבל כל הכבוד לבחורים שנתנו מאמץ בלתי רגיל. הפנים קדימה למשחק עם בית"ר ירושלים. אני לא יודע אם זה משבר, אבל צברנו נקודה אחת בשלושת המשחקים האחרונים. עברנו משחקים קשים, אבל אני אופטימי כי יש לנו קבוצה טובה שגם היום נתנה פייט טוב".

השוער דודו גורש הוסיף: "היה לי משחק טוב, אבל ספגנו שלושה שערים והפסדנו וזה לא שווה הרבה. היינו שווים פה תיקו. לא התפרקנו, מכבי חיפה עשו עלינו בליץ ודחפו אותנו אחורה. השחקנים היו עייפים והיינו במתכונת של לשמור על השער. ננסה לעצור את הסחף מול בית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully