וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן חרמון: "אנחנו לא מיישמים את ההוראות של שירזי"

בלם הפועל חיפה הסביר את היכולת החלשה של הקבוצה. קאלה המאכזב צפוי להישאר על הספסל, עמוס ימשיך לקבל קרדיט

לאחר הניצחון על בני סכנין ביום שבת, שבה היום (שני) הפועל חיפה לאימוניה. בקבוצה אמנם שמחים על הניצחון, אך יודעים כי היכולת הלא משכנעת לא תספיק במשחקים הבאים, ובמידה והקבוצה רוצה לבסס את עצמה במרכז הטבלה, היא תהיה חייבת להשתפר. "אנחנו מבינים את הביקורת של ניצן", אמר היום בלם הקבוצה, גולן חרמון. "למרות הניצחון קרה לנו משהו לא טוב בשני המשחקים האחרונים ואנחנו לא נראים טוב. זה נובע בעיקר משום שאנחנו לא מיישמים את ההוראות של ניצן, בעיקר במרכז המגרש. גם הנעת הכדור שלנו מסובכת, אבל אני מאמין שאלו דברים שאפשר לתקן ולשפר. אני מקווה שנחזור להציג את הכדורגל מתחילת העונה שלנו".

חרמון גם התייחס להבדלים במשחק הקבוצה מול הקבוצות הגדלות לעומת הקטנות: "דיברנו השחקנים בינינו על זה שאנחנו נראים הרבה יותר טוב מול הגדולות, ושאנחנו חייבים להגיע באותה רמת מחויבויות למשחקים מול הקבוצות שנמצאות באזור שלנו בטבלה, ומתחתינו. אין לי הסבר מדויק למה זה קורה, אולי שחקנים מגיעים מחויבים יותר למשחקים מול הגדולות כי זו הבמה המרכזית". על העונה עד כה אמר חרמון: "קשה להגיד אם אנחנו מרוצים מהמיקום שלנו. פספסנו לפחות חמש נקודות ככה שיש קצת טעם חמוץ, אבל אנחנו חייבים להיות כל הזמן עם היד על הדופק. המטרה שלנו היא להתברג במרכז הטבלה ולא להילחם על ירידה".

חרמון גם התייחס לעתידו בקבוצה: "אני יכול להגיד שמצאתי בית חם בהפועל חיפה. אם בעונה שעברה היו שואלים אותי אם אני רוצה להמשיך עוד עונה בהפועל רמת גן, הייתי מהוסס. היום טוב לי מאוד בהפועל חיפה ואם הם ירצו, מאוד אשמח להמשיך במועדון הזה". מעבר לדברים של הבלם, בחיפה שוב שמעו השחקנים ביקורת היום מצד המאמן על תפקודם בשבת. " צריך לשים את המשחק מאחור ולהשתפר", אמר להם שירזי.

מי שנראה מתוסכל באימון היום הוא השוער טברטקו קאלה שהודח מההרכב מול סכנין. לאור היכולת הטובה שהציג גד עמוס, שירזי שוקל להמשיך לתת לשוער הצעיר את הקרדיט בהרכב גם בשבת. בכל אופן, במועדון קיימת אכזבה מיכולתו של קאלה והיום אמרו בחיפה כי נראה שבסיום העונה לא נראה יחדשו לשוער את החוזה. חרמון ועדן בן בסט לא התאמנו היום בגלל מתיחות קלות, אך אמורים להיות כשירים לשבת. בקבוצה עדיין ממתינים לתוצאות הבדיקה של עידן ויצמן שיכריעו האם קיים אצלו קרע במיניסקוס.

המועדון הוציא היום הודעה על מותה של תנ"צ אהובה תומר שנהרגה באסון הכרמל: "מועדון כדורגל הפועל חיפה כואב את לכתה של תנ"צ אהובה תומר ושולח את תנחומיו למשפחה. אהובה ז"ל היתה אחראית בין השאר על ארגון המשחקים בקרית אליעזר, היא היתה לנו לעזר רב ותמיד מצאנו אצלה אוזן קשבת. מדובר באבידה גדולה. יהי זכרה ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully