וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון - הפועל ת"א: "מצפה לנו משחק קל"

אלי גוטמן לקראת המשחק האחרון באלופות (ג', 21:45, ספ'5 ו-HD): "אין לנו מה להפסיד". פואל: "הפועל קבוצה מצוינת"

אחרי שצברה ארבע נקודות בשני המשחקים הקודמים שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, והוכיחה כי הפיקה לקחים מהסיבוב הראשון, הפועל תל אביב תחתום מחר (שלישי, 21:45, ספורט5 וספורט5 HD) את הקמפיין ההיסטורי שלה בליגת האלופות. לאדומים עוד יש סיכוי לתפוס את המקום השלישי המוליך לליגה האירופית, אך לשם כך הם צריכים לנצח בסטאד דה ז'רלאן ולייחל להפסד או תיקו של בנפיקה במשחק המקביל בליסבון מול שאלקה.

הפועל תל אביב קיימה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר תחת גשם שוטף. בהרכב הראשון יהיו שלושה שינויים לעומת ה-11 שפתחו בליגה מול הפועל פתח תקוה, כשדני בונדר יחזור להרכב על חשבון וואליד באדיר ודגלאס דה סילבה יוסט חזרה למרכז ההגנה. גל שיש יחליף את דדי בן דיין המוצהב, ואילו שי אבוטבול יהיה הקשר האחורי לצד אביחי ידין, מה שמוריד אל הספסל את בן סהר.

"התכוננו בצורה הטובה ביותר", אמר המאמן אלי גוטמן במסיבת העיתונאים. "אנחנו כמובן רוצים להגיע לליגה האירופית, אבל זה לא תלוי רק בנו. יהיה לנו יותר קל בליון כי אין לנו מה להפסיד. אנחנו שואפים לסיים את הקמפיין כמו שצריך, וליצור המשכיות למשחק נגד בנפיקה. אפשר לעשות פה הפתעה. כמו במשחק האליפות מול בית"ר בטדי - קודם נעשה את העבודה ורק אז נשמע מה קורה בליסבון".

"אנחנו יודעים שיהיה לנו משימה קשה מול מועדון גדול", אמר איתי שכטר במסיבת העיתונאים. "ליון בטח תשלוט במשחק, אבל עם כוח רצון נוכל לעשות זאת ולנצח".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, ביוואן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, טוטו תמוז.

לוריס: "למה שלא נזכה במקום הראשון?"

הפועל תל אביב הייתה זו שסייעה לליון להבטיח את המקום בשמינית גמר ליגת האלופות, כשניצחה את בנפיקה 0:3 במחזור הקודם ועבדה בשירות הצרפתים שהפסידו באותה תוצאה לשאלקה. למרות אותה תבוסה בגרמניה, ליון נמצאת בכושר מצוין בליגה, היא לא הפסידה כבר תשעה משחקים ומרוחקת רק שתי נקודות מהפסגה. הכושר הנפלא, בניגוד למצב לפני העימות הקודם שלה עם הדאבליסטית הישראלית, מבטיח כי ליון תעשה הכל כדי להשלים ניצחון כפול על הפועל תל אביב ולתפוס את המקום הראשון.

ליון נהנית במחזורים האחרונים גם מיכולת מצוינת של ליסנדרו לופז, שהבקיע שבעה שערים בחמשת המשחקים האחרונים והשכיח את הביקורת של קלוד פואל על משקלו בתחילת העונה. רק בשבוע שעבר עוד זעם ליצ'ה על החלפתו בתיקו מול פריס סן ז'רמן, אבל פואל סולח. "כולם יודעים שליצ'ה מאוד טמפרמנטי, אבל אנחנו מקבלים את זה", הבהיר המאמן הבוקר. "הוא מאוד רוצה לנצח ואני אוהב את זה".

"אני מופתע שהפכו את המשחק לאירוע לא חשוב", אמר פואל בפתיחת דבריו במסיבת העיתונאים. "הפועל תל אביב היא קבוצה מצוינת, ואנחנו רוצים לנצח אותה כדי לסיים במקום הראשון. אנחנו חייבים לסיים בראש הבית, גם אם יש מועדונים גדולים שצפויים לסיים במקום השני ויכולים לפגוש אותנו בשלב הבא. חשוב שנארח את הגומלין בשמינית הגמר".

פואל יצטרך להסתדר ללא הפליימייקר הפצוע יוהאן גורקוף, שנפגע בעקב במשחק מול שאלקה וטרם חזר. ז'רמי טולאלן, שנעדר מהמשחק האחרון בליגה מול מונפלייה ביום ראשון, עשוי לחזור להרכב. "אמנם עלינו לשלב הבא, אבל למה לא לזכות במקום הראשון?", תהה השוער הוגו לוריס. "אנחנו צריכים להמשיך לשמור על ריכוז עד סוף השנה, אסור להוריד את הרגל מהגז. קיבלנו הרבה ביקורות העונה על איכות המשחק שלנו, אז ננסה לשפר את זה".

הרכב משוער: הוגו לוריס, אנתוני רבייר, כריס, דיאן לוברן, עלי סיסוקו, מקסים גונאלון, ז'אן מאקון, מיראלם פיאניץ', מישל באסטוס, ג'ימי בריאן, ליסנדרו לופז.

(עדכון ראשון: 18:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully