וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע וקרית שמונה נפרדו ב-1:1

וואלה! ספורט

6.12.2010 / 22:39

משחק קצבי ושווה כוחות התפתח בקרב הצמרת בין שתיים מהקבוצות החמות של הליגה, עד שעדי אלישע כבש לאורחים בבעיטה מצוינת לחיבורים מחוץ לרחבה (50), מליקסון השווה בשער נהדר משלו (65)

ספורט 5

הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה הוכיחו לנו הערב (שני) כי מקומן בצמרת הטבלה של ליגת העל מוצדק וכלל לא מקרי. השתיים הציגו משחק כדורגל דו צדדי ומהיר וחילקו ביניהן את הנקודות עם 1:1. התוצאה הורידה את קרית שמונה למקום השלישי והשיבה את באר שבע למקום החמישי. שתי הקבוצות אולי מאכזבות מאובדן הנקודות אחרי הניצחונות של מכבי חיפה והתל אביביות, אבל אם להודות על האמת, הרי שהתוצאה בהחלט משקפת והצופים נהנו מכדורגל מהנה וקצבי - בהחלט מצרך נדיר בליגת העל שלנו.

קרית שמונה פתחה בסערה עם שתי החמצות של ברק בדש ואלרואי כהן, אבל באר שבע השתלטה לאט על מרכז השדה בעזרת ריקרדו פרננדש המצוין, שטיווח ממרחק וחילק מסירות טובות לחברים. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל השאירה טעם של עוד.

והשערים אכן הגיעו במחצית השנייה. שיתוף פעולה נהדר בין שניים מהצעירים המופלאים של קרית שמונה הוליד שער בדקה ה-50 כשאלרואי כהן מצא את עדי אלישע וזה הפציץ לחיבורים של אוהד כהן. המארחים לא הורידו את הראש אחרי הספיגה ומצאו את השוויון אחרי רבע שעה. מאור מליקסון הפתיע עם בעיטה אלכסונית מ-25 מטרים, דני עמוס הגיב באיחור והקהל האדום חגג.

עד הסיום, הקצב המצוין נשמר. באר שבע לחצה והייתה מסוכנת מאוד במצבים הנייחים, כשמליקסון משתלט על מרכז השדה. אלישע הציל שער מהקו מבעיטה של וויליאם סוארס ומנגד, הצפוניים הביכו בהתקפות מתפרצות והמחליף קיילב אקוונוגו החמיץ ברשלנות מול אוהד כהן.

בסך הכל, זה היה משחק מהנה. שתי קבוצות תוססות שחושבות על התקפה, שני שערים יפים, קצב מצוין ושני מאמנים שעושים עבודה נפלאה. ליגת העל לא מתחילה בחיפה ומסתיימת בתל אביב. הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה הן קבוצות צמרת לגיטימיות בכדורגל שלנו. חזון הליגה הגדולה של אבי לוזון קורם עור וגידים.

אוהדי הפועל באר שבע משתתפים בצער הרוגי האסון. קובי אליהו
מזדהים עם אחיהם מהצפון. אוהדי הפועל באר שבע/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 4: שטרית הגביה מצוין משמאל, אלרואי כהן הסתנן בין הבלמים, אבל נגח החוצה מתיבת החמש.

דקה 12: פרננדש הגיבה קרן על פי השער, עמוס הדף. הכדור הגיע למליקסון שהגביה מימין, ז'אן נגח לרוחב השער, אך הגנת האורחים הרחיקה את הסכנה.

דקה 17: פרננדש השתחרר וירה מ-25 מטרים, עמוס ירד והדף. בהמשך ההתקפה הכניס רביבו מימין, עמוס שוב היה במקום.

דקה 21: רביבו בעט כדור חופשי מ-35 מטרים ופספס רק במעט את המסגרת של עמוס.

דקה 22: באר שבע ממשיכה להתקרב. קרן של רביבו מצאה את הראש של אסולין, שנגח מעל השער.

דקה 36: רוצ'ט השאיר את בדש בעימות ישיר מול אוהד כהן, אבל החלוץ התמהמה והגנת באר שבע הרחיקה.

דקה 38: פרננדש שוב הפציץ ממרחק, עמוס היה במקום וקלט.

דקה 42: אלרואי כהן מצא את שטרית שחדר לרחבה משמאל, אבל במקום למסור בעט החוצה מזווית קשה.

דקה 50: גול! אלרואי כהן המצוין פרץ באגף, חתך למרכז אחרי שחלף על פני שני שחקנים ומצא את עדי אלישע. אלישע שיחרר בעיטה מצוינת לחיבורים מ-18 מטר והעלה את האורחים ליתרון. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 55: אלרואי כהן נותר חופשי וירה מ-20 מטרים, אוהד כהן היה במקום כדי להדוף.

דקה 65: גול! מליקסון התנהל עם הכדור ולפתע שחרר פצצה מ-25 מטרים לפינה של עמוס, שהגיב באיחור. 1:1

דקה 71: עמוס יצא רע לקרן של רביבו והשמיט, סוארס גלגל מקרוב, אבל אלישע הרחיק מהקו והציל שער בטוח.

דקה 77: אלישע פרץ משמאל ומסר מצוין לאקוונוגו המחליף, אך זה בעט ברשלנות החוצה ממרכז הרחבה.

דקה 85: רביבו ניסה לכבוש בכדור חופשי מסובב, עמוס היה הפעם עירני ועצר.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, עודד גביש, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, ריקרדו פרננדש, ליאור ז'אן, דוד רביבו (ריאן אדלי, 90), מאור מליקסון, ליאור אסולין, ברנרדו ואשקונסלוס (איברהים בסיט, 75).

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו (בני בן זקן, 74), אלרואי כהן (זוראן בלדובלייב, 80), ברק בדש (קיילב אקוונוגו, 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully