וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "חד משמעית, עברנו את התקופה הקשה"

6.12.2010 / 13:26

שוער בית"ר התייחס לרצף הניצחונות: "תמיד ידעתי שניראה טוב". עידן טל: "התקופה הזאת מחזקת את הביטחון שלנו"

שחקני בית"ר ירושלים זכו הבוקר (שני) ליום חופשי מאימונים, אחרי הניצחון על הפועל אשקלון, שהיה הניצחון השלישי ברציפות של הקבוצה, ובטרם יתכוננו למשחק נגד הפועל עכו ביום שבת.

"אנחנו נראים טוב יותר ממה שנראינו בתחילת העונה ואנחנו מקווים שזה ימשך", אמר הקשר עידן טל לאתר הרשמי של בית"ר, "אנחנו לא רוצים שהתקופה הזאת תיפסק, כולנו נהנים ממנה ומחזקים את הביטחון שלנו ממשחק למשחק".

על השיפור ביכולת הקבוצה אמר עידן טל, "אנחנו כיוונו מהתחלה לאגור כמה שיותר נקודות ולא להיקלע למלחמות תחתית, לפעמים הדברים לא יוצאים כמו שצריך והולכים אחרת גם אם אתה עובד קשה. אנחנו צריכים לנצל את התקופה הזאת בשביל לצבור כמה שיותר נקודות, שזה הדבר הכי חשוב בשבילנו".

הבלם משה מישאלוב סיפר לאתר הרשמי על ההרגשה אחרי הניצחון באצטדיון טדי, "אין הרגשה טובה יותר מלנצח בטדי, לשטוף את המגרש ולהלהיב את הקהל". בהמשך הוסיף מישאלוב כי "בית"ר ירושלים תמיד הייתה בליגה, רק דברים לא התחברו לנו. יש לנו שני משחקים קשים עד סוף הסיבוב, אנחנו רוצים לנצח אותם ואז נוכל להגיד שעשינו סיבוב טוב ונשכח את פתיחת העונה".

גם השוער אריאל הרוש מרגיש את השינוי שחל בקבוצה. "חד משמעית עברנו את התקופה הקשה, אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה לחזור שוב. באופן אישי תמיד ידעתי שניראה טוב כי האמנתי בשחקנים ובצוות המקצועי. עכשיו כולנו רואים את התוצאות על המגרש, אבל אנחנו חייבים לשמור על המשכיות".

הרוש לא הסתיר את הכאב לאור אירועי הימים האחרונים בהר הכרמל, "הניצחון על אשקלון הוא בצל של צער. הכדורגל מתגמד בצל האסון שקרה בימים האחרונים, ליבנו עם המשפחות הכואבות, אנחנו שולחים להם את כל התנחומים". מישאלוב חש גם הוא באותה התחושה: "כדורגל פחות מעניין לאור מה שקורה בצפון, ליבנו עם תושבי הצפון ומשפחות ההורגים".

בית"ר החליטה למשוך את הערעור שהגישה והמשמעות היא שמשחק הבית הבא של הקבוצה נגד עירוני קרית שמונה יתקיים ללא קהל. כזכור, הקבוצה נענשה בגין קריאות גזעניות כלפי טוטו תמוז וסלים טועמה במשחק נגד הפועל תל אביב. החדשות הטובות עבור הירושלמים הן שהקבוצה לא תעמוד שוב לדין למרות הקריאות "מוות לערבים" במהלך דקת הדומייה בשבת האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully