וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אנחנו לא קבוצה של פלייאוף עליון"

הדס גרינברג

6.12.2010 / 12:18

אחרי גמגום מתמשך, בקבוצה של עטר יודעים שמוטב שיסתכלו למטה מאשר למעלה: "כרגע אנחנו רק רוצים להתייצב במרכז"

שבועות לא פשוטים עוברים על שחקני מכבי נתניה שלא מצליחים לנצח מזה חודש שלם. הקבוצה של ראובן עטר צברה נקודה אחת בלבד בחמשת משחקיה האחרונים, כשהיא כבשה רק שער אחד וספגה לעומת זאת 10 שערי חובה. אמש היא שוב נוצחה, הפעם 2:0 באצטדיון רמת גן במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל.

אמש פתחה הקבוצה בצורה טובה את המשחק, אך שוב ספגה שער משער במצב נייח, כשלאוניד קרופניק, שהיה אמון על השמירה, התרשל ומכבי פתח תקוה עלתה ליתרון. עטר, שלא עושה הנחות לשחקניו, הוציא את קרופניק במחצית והכניס במקומו את ניר נחום. גם בצד ההתקפי קיימות לא מעט בעיות, כשהקבוצה לא כבשה מאז המחזור התשיעי בהפסד 3:1 להפועל עכו. מלך שערי הקבוצה אחמד סבע כבש לאחרונה רק במחזור השמיני, כשגם שחקני ההתקפה שלצידו מתקשים לתרגם את יכולתם לשערים.

ראובן עטר כבר הדגיש אחרי המשחק, ואמר: "אנחנו נאיביים. עשינו את הדברים טוב עד השער הראשון וזה דבר שחוזר על עצמו שוב ושוב כנראה בגלל שאנחנו קבוצה שמבוססת על שחקנים צעירים. דרך עבודה קשה נוכל לצאת מהמצב הזה".

עדי נמני צפוי לקבל את הקרדיט על חשבון דגני המוצהב

אין ספק שלאור פתיחת העונה המוצלחת של נתניה הציפיות עלו בהתאם, וכעת עם נפילתה למקום ה-11 נשמעים קולות אחרים באשר ליכולות ולמטרות אליהם אפשר להגיע עם קבוצה כה צעירה. על השאלה מיהי מכבי נתניה האמיתית השיב מגן הקבוצה טל מעבי לפני כשבוע כשאמר: "לא קפצנו משמחה כשהיינו בצמרת ועכשיו אנחנו לא נכנסים למרה שחורה בעקבות ההפסדים".

שחקן אחר הוסיף ואמר: "אנחנו לא קבוצה של פליאוף עליון. מה שקרה בתחילת השנה היה בונוס כשהכל הלך לנו אבל לטווח הרחוק זה היה ברור שנתקשה להישאר בפליאוף העליון. כרגע אנחנו רק רוצים להתייצב במרכז ולהתרחק מהתחתית כמה שיותר מהר. נעשה הכל כדי שזה יקרה".

עדי נמני, שפתח אתמול בהרכב והציג יכולת טובה, ימשיך לקבל את הקרדיט גם מול הפועל באר שבע במחזור הבא, והוא צפוי לתפוס את מקומו של הקפטן אוראל דגני, שייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים. גם דגני הציג שיפור ניכר ביכולת מהשבועות האחרונים ונראה כי הוא בדרך לשוב לכושרו על אף החלק שיש לו ולמריאנו קאפורלה בשער השני שספגה הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully