וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: זנדברג בעט בבקבוק לאחר שהוחלף

5.12.2010 / 22:24

הקשר נכנס כמחליף והוחלף בעצמו ב-0:2 על נתניה, ובעט בבקבוק: "לא מילא הוראות". עטר: "נסתדר דרך עבודה והתמדה"

מכבי פתח תקוה השיגה הערב (ראשון) את ניצחונה הראשון לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות, עם 0:2 על מכבי נתניה, לה זה היה ההפסד הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים. המלאבסים עלו בעקבות הניצחון למקום החמישי בליגה, בעוד הקבוצה של ראובן עטר נותרה שקועה במקום ה-11. למרות הניצחון, הרוחות בפתח תקוה ממש לא שקטות.

מיכאל זנדברג, שנכנס כמחליף והוחלף בעצמו לאחר 10 דקות, בעט בבקבוק שעבר סמוך למאמנו פרדי דוד. לאחר מכן, התברר כי במהלך המשחק פנה דוד לזנדברג והעיר לו מספר הערות מקצועיות, השחקן ענה למאמן שהוציא אותו מיד החוצה. גורם בקבוצה התייחס לתקרית כשאמר: "מיכאל לא נשמע להוראות המקצועיות ולכן הוחלף. זריקת הבקבוק שלו לא הייתה במקום".

מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד אמר בסיום: "חוץ מהניצחון, אי ספיגת השער והרצון של השחקנים אני לא לוקח כלום מהמשחק". על זנדברג הוסיף דוד: "החילופים היו בהתאם למהלך המשחק. כשהמרכז הלך לאיבוד הכנסתי את יוסי אופיר, ידעתי גם מה יהיה החילוף הבא, הבנתי שצריך לעשות סדר עם עוד מוביל כדור. החילוף של זנברג היה מאולץ, כך גם אי שיתופו של עומר גולן, שקם היום עם כאבים במפשעה, הוא רצה להיכנס, אבל פחדתי לסכן אותו".

אלירן דנין, שפתח בהרכב, הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שהגענו למקום החמישי אחרי שניצחנו 0:2. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. אם ייתנו לי לשחק, אוכיח את עצמי אבל המאמן מחליט". השחקן סירב להתייחס לנושא מיכאל זנדברג.

מאמן המפסידה ראובן עטר: "אפשר לומר שהיינו נאיביים במשחק שלנו. אתה צריך ליזום ולשלוט במצבים נייחים, ועשינו את הדברים טוב עד השער הראשון. זה דבר שקורה לנו שוב ושוב, יכול להיות שזה בגלל שאנחנו קבוצה צעירה. היום פתח תקוה בנתה את עצמה על יציאה למתפרצות ואנחנו על שליטה במשחק. אם אנחנו משלמים על זה שיש לנו שחקנים צעירים? אני מכיר קבוצות שיצאו מזה, ודרך עבודה והתמדה אפשר להסתדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully