וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פ"ת ניצחה 0:2 את מכבי נתניה

מערכת וואלה! ספורט

5.12.2010 / 21:49

הכחולים חזרו לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו, בזכות שערים של סנסוני ועומר דמארי. הצהובים עם הפסד רביעי בחמישה מחזורים

ספורט 2

צפו בתקציר המשחק

מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה היו שתיים מהקבוצות המרעננות של פתיחת עונת 2010/11 בליגת העל. הערב (ראשון) הן נפגשו למשחק במסגרת המחזור ה-13, ונדמה שהוא הפריד באופן סופי בין שחקניו של פרדי דוד, שנראה שהם באמת אחת הקבוצות בליגה לבין הקבוצה מעיר היהלומים, ששוקעת ככל שהעונה מתקדמת. מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את מכבי נתניה משערים של סבסטיאן סנסוני בדקה ה-35 ועומר דמארי בדקה ה-80 ועלתה למקום החמישי, לפחות עד למשחקה של הפועל באר שבע מול עירוני קרית שמונה מחר. הקבוצה של ראובן עטר, לה זה היה הפסד רביעי בחמשת המחזורים הבאים, נותרה במקום ה-11.

עומר דמארי חלוץ מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
חזר להרשית. דמארי/ברני ארדוב

פרדי דוד החליט כנראה לזעזע מעט את המערכת אחרי שתי תוצאות התיקו הרצופות של הקבוצה שלו והותיר את עומר גולן על הספסל, כשגם קובי גנון איבד את מקומו לאלירן דנין. קשה לומר שזה באמת זיעזע את מכבי פתח תקוה, שלא היטיבה לשחק ונלחצה לשערה במיוחד במחצית השנייה, אך לפחות הכחולים השיגו את ניצחון הליגה השישי שלהם ועלו למקום החמישי בליגה עם 21 נקודות. בשבוע הבא ייצאו הלוזונים למשחק החוץ אולי הקשה בליגה מול מכבי תל אביב ונראה שהם בהחלט מסוגלים לעקוץ את הצהובים בבלומפילד, בטח עם המהירות של טל בן חיים ועומר דמארי בחוד. את הקהל של פתח תקוה הניצחון הזה לא הרשים והם קראו בשמו של גולן וקראו לפרדי דוד ללכת הביתה. גם מיכאל זנדברג, שהוחלף אחרי שנכנס כמחליף, זעם ובעט בבקבוק לאחר שירד לספסל.

מכבי נתניה נראית רע מאוד בזמן האחרון. מי בכלל זוכר שהצעירים של ראובן עטר פתחו עם שלושה ניצחונות והפסד בודד בששת המחזורים הראשונים. לקבוצה מעיר היהלומים זהו הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, כשגם במשחק היחיד בו לא ירדו מנוצחים הם סיימו בתיקו 0:0 ביתי מול בני יהודה לפני שני מחזורים. בנוסף נראה שלנתניה, שנהנתה בפתיחת העונה מיכולת כיבוש נפלאה של אחמד סבע (5 שערים), מתקשה מאוד לכבוש והיא לא מצאה את הרשת כבר 431 דקות ברציפות. עטר, שהודה בכישלון עם גאגא צ'חטיאני בכך שהוא לא נותן לו דקות, יהיה חייב למצוא חלוץ בינואר, אחרת הקבוצה שלו עלולה להיקלע למאבקי ההישרדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מהלך המשחק

דקה 24: הזדמנות אמיתית ראשונה במשחק, אך דגני, שמתופקד כקשר, בעט מעל השער לאחר שעזרא הוריד לו בעזרת החזה.

דקה 35: גול! הגבהה של מרינקוביץ' הגיעה לסנסוני, שנגח אך נבלם אצל אחד משחקני ההגנה. הכדור חזר לצרפתי, שדחק מקרוב פנימה. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 54: עומר דמארי חדר לרחבה, עבר שחקן אחד ובעט לרשת החיצונית.

דקה 60: אסור חדר לרחבה, הטעה את השומר שלו ושיחרר בעיטה מצוינת שנעצרה רק בקורה.

דקה 77: גול! עזרא איבד כדור במרכז המגרש, הבלם קפוראלה לא הצליח להשיג אותו, דמארי השתלט ולא התבלבל מול אריאס בדרך לשער. 0:2 למכבי פתח תקוה.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, ג'ו ביזארה, ניצן דמארי, אלירן דנין; אסי משיח (מיכאל זנדברג, 65 (קובי גנון, 83), סבסטיאן סנסוני, רועי בקל, נובוישה מרינקוביץ' (יוסי אופיר, 52), טל בן חיים; עומר דמארי.

הרכב נתניה: קרלוס אריאס, טל מעבי, לאוניד קרופניק (ניר נחום, 46), מריאנו קאפורלה, עדי נמני, קובי דג'אני, אוראל דגני, דלה ימפולסקי (מאור אסור, 46), חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully