וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים תקף את שחקניו: "איך אתם שומרים?"

5.12.2010 / 10:28

אסיפה קשה בהפועל פ"ת: "איפה אסוס בגול של תמוז?". צרפתי וכהן יתבקשו לטפל בצעירים. פנייה לאיילי: "לא ריאלי"

מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, ערך אסיפת שחקנים והעביר ביקורת קשה על שחקניו בעקבות התבוסה 5:1 להפועל תל אביב בשבת. המאמן פתח את האסיפה כשציין את הטעויות בשערים שספגה הקבוצה.

"בגול הראשון אסוס היה צריך לשמור על תמוז", ציין המאמן. "בגול השני היה מצב נייח. תסבירו לי איך הכדור מורחק וכולם עוזבים את השטח. איך אתם שומרים? שחקנים עזבו את העמדות שלהם. בשביל מה השוער צריך לסדר את החומה? קחו אחריות".

נעים מתכוון לזמן ביום שלישי את גל כהן וגיא צרפתי לשיחה אישית וביקש מהם לקחת יותר אחריות על השחקנים הצעירים. המאמן רואה בשניים שחקני מפתח, בכל הקשור לצד החברתי והמקצועי. אמש שוחח כהן עם המאמן והשניים העלו נקודות שבעזרתן הקבוצה תוכל להתמודד עם המשבר – שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים. זעם רב היה בקבוצה כלפי חלק מהשחקנים שלא שמרו אישית במצבים הנייחים, כפי שנעים ביקש מהם באימון המסכם, שם הדגיש: "כל טעות תעלה לנו בגול".

לאחר המשחק אמר גורם בהנהלת הקבוצה: "כשהטראומה מה-7:1 עדיין בראש, והקבוצה בפיגור 3:0 אחרי 20 דקות, התפללנו שלא נקבל שמינייה". אתמול אמרו שחקנים בקבוצה כי אם הקבוצה לא תנצח את הפועל רמת גן בשבוע הבא, יהיה מדובר בכדור שלג שקשה מאוד לעצור.

"המשחק הזה חשוב ליובל באופן אישי, אסור לאכזב אותו כמו שקרה מול סכנין", אמרו. גורם בקבוצה שוחח עם החלוץ סרג' איילי ושאל אותו האם הוא יעזוב את בית"ר בחודש ינואר, אבל השחקן דורש שכר על פי חוזה של 100 אלף דולר לעונה, לא זול עבור קבוצה שמנהלת תקציב קטן יחסית. "זה לא נראה ריאלי", אמרו בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully