וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזריאל מציג: גול כל 57 דקות

5.12.2010 / 8:45

גם ותיקי בית"ר לא זוכרים מתי חלוץ בקבוצה כבש שלושה צמדים ברציפות. ברוכיאן: "הוא לוהט. רואים את זה גם באימונים"

בית"ר ירושלים השלימה אתמול (שבת) שלושה ניצחונות רצופים ולמעשה אספה 10 נקודות בארבעה משחקים מאז אותו שבוע סוער שעבר על הקבוצה, וראשם של מספר שחקנים היה על הפרק. בשלושת הניצחונות האחרונים, מי שמספק את הקבלות והתוצרת הוא חן עזריאל, שהשלים אתמול צמד שערים שלישי ברציפות ושמונה שערים בסך הכל העונה בניצחון על הפועל אשקלון (0:4).

כשמתסכלים על דקות המשחק של עזריאל מתחילת העונה, מגלים נתון די מדהים: עזריאל שותף עד עתה ב-10 משחקים, 6 מהם כמחליף, ובסך הכל צבר מתחילת העונה כ-462 דקות משחק, כשחלוקה למספר השערים מתקבל הנתון לפיו החלוץ כבש שער בכל 57 דקות משחק. עם לוקחים בחשבון גם את 2 הבישולים שיש לו ברקורד, אזי עזריאל מעורב בשער בכל 46 דקות שהוא על המגרש.

עזריאל הוא שיחת היום בבית"ר בשבועות האחרונים והקהל לא מפסיק לתמוך ולעודד אותו, כאתמול אפילו אבירם ברוכיאן מצטרף למברכים ואמר: "חן עזריאל לוהט. הוא מבקיע ללא הפסקה וגם באימונים אנחנו רואים אותו כמה הוא חד ומלא התלהבות וזה גורם לנו לחפש אותו. אנחנו מקווים רק שימשיך ככה, כי הוא למעשה עושה את העבודה עבור כולנו".

צעיר נוסף, קובי מויאל, קיבל הרבה מאוד מחמאות על משחקו אתמול ובעיקר על ההשקעה והניידות במרכז השדה. מויאל נמנע להתראיין בסיום המשחק אבל הסתובב אחורה ואמר, "אתם יודעים מה? תרשמו המשכיות, המשכיות, המשכיות". למה שאני אתראיין? חן כבש צמד, סרג' איילי כבש, בן שושן כבש ובישל - מה אני עשיתי שיראיינו אותי?"

טל משעלי הצעיר עזב את המגרש מאוכזב לאחר שתורגל במהלך השבוע בהרכב אך בסופו של דבר לא זכה להיות אחד מ-3 החילופים. מי שזכה למחמאות ממלמיליאן היה סרג' איילי, לו אמר המאמן: "שאתה מתרכז בכדורגל אתה לא פחות טוב מאף חלוץ אחר. עכשיו אני יודע שאפשר לסמוך עליך".

בקבוצה הופתעו מהעובדה ששופט הכדורגל חיים יעקב ציין בדו"ח את הקריאות "מוות לערבים" בדקת הדומייה ואמרו: "זה לא ייאמן, זה היה אולי 2 אוהדים. כנראה שמכוונים למקומות האלה מהבית. נראה אם נועמד לדין ואז נחליט מה לעשות".

בנוגע לעימותים ביציעים בין מתנגדי קורנפיין לתומכיו, נראה כי אתמול האווירה בין היציעים הגיעה לשיא חדש שעשוי לפגוע בקבוצה בעתיד. אחד השחקנים אמר בנושא: "אמרו לנו לא להתייחס וגם זה לא כל כל השפיע עלינו, אבל בטווח הארוך הגוש אוהדים הזה מעודד ומלווה אותנו במשחקי חוץ וצריך למצוא פתרון שיביא לשלום בית. אחרי שפתרנו את הבעיות בקבוצה לא נוכל להתמודד עם מלחמת אחים ביציע, הגדולה של אוהדי בית"ר הייתה תמיד הכמות והאחדות של כולם שאי אפשר עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully