וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: אשקלון סגרה סיבוב ראשון מוצלח

אסף גייר, איגוד הראגבי הישראלי

4.12.2010 / 19:47

האשקלונים ניצחו את תל אביב 12:26 וסיימו את הסיבוב במקום הראשון. מהפך גדול לנתניה בדרך לניצחון 24:27 על חיפה

כבר אי אפשר לספר סיפורים, וכבר אף אחד לא יכול לתלות הכל בפיג'יאנים. הקבוצה מאשקלון מציגה תלכיד מגובש, חזק, עם מודעות עצמית גבוהה. קבוצה שיודעת מה היתרונות שלה ועובדת בשביל להביא אותן לידי ביטוי. במחזור החולף ניצחה אשקלון את תל-אביב 12:26, ועם תום הסיבוב הראשון היא ניצבת לבדה בפסגה. מאמן הקבוצה דמיטרי סקובלב נשאר צנוע: "אני מאוד שמח, אבל העיקר שהקבוצה יציבה ויש לה עתיד. שחקן הסיבוב שלי הוא גאורגי סטופק, מספר 2 הצעיר שלנו". בקרב התחתית ניצחה נתניה בשיניים, 24:27 את חיפה האומללה.

המשחק בתל-אביב נפתח בעוצמה, כאשר דווקא האלופה מתל-אביב היא ששלטה. חצי שעה התנהל המשחק בתוך ה-22 של אשקלון, אך ללא הצלחה תל-אביבית להניח את הכדור מעבר לקו הטריי. תל-אביב לא הצליחה להביא את היתרון שלה לידי ביטוי, ובדקה ה-36 היא שילמה על כך את המחיר. כדור חוץ לא מוצלח של תל-אביב נחטף על ידי האשקלונים. אלו יצרו מול והתקדמו עד לקו הטריי של תל-אביב – 0:5. המחצית השנייה המשיכה בדיוק היכן שהמחצית הראשונה הסתיימה. לפני שהתל-אביבים הבינו מה קורה להם עמדה התוצאה על 0:26 מדהים לאשקלון ובסיום 12:26. אשקלון מסיימת את הסיבוב הראשון ללא הפסד, בודדה בפסגה. תל-אביב, חבולה וכואבת, מסיימת את הסיבוב המאכזב במקום השלישי, עם הרבה חומר למחשבה לקראת הסיבוב הבא.

בווינגייט נערך משחק הפכפך וצמוד, כשהקבוצה הנתנייתית אירחה את חיפה. לפני המשחק עמדו שתי הקבוצות דקת דומיה לזכר הרוגי האסון בכרמל. המשחק נפתח בסערה, וכבר לאחר 10 דקות עלתה חיפה ליתרון 0:12 עם שני טריים מהירים. אז התעוררה הקבוצה המקומית והחזירה בשני טריים משלה. חיפה חזרה ללחוץ והצליחה להשיג עוד שני טריים עד לתום המחצית. 10:24. עם תחילת המחצית השנייה עלתה רק קבוצה אחת למגרש. לחץ נתנייתי חזק הביא למהפך אחרי רבע שעה. שלושה טריים מהירים שהשיגו החלוצים של נתניה הפכו את התוצאה, והעלו את הקבוצה המקומית ליתרון ראשון, 24:27. דקה לסיום עוד ניסתה חיפה להכניס בעיטת עונשין רחוקה ולאזן את התוצאה, אך דבר לא עזר. נתניה מנצחת, וחיפה שוב שמטה יתרון במחצית והפסידה.

לתגובות והערות:asafgayer@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully