וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת יעניקו כניסה חינם לתושבי הצפון

3.12.2010 / 15:55

השתיים הודיעו כי יאפשרו לתושבי הצפון להתארח הערב נגד אשקלון ומחר נגד נתניה. הכניסה מותנת בהצגת תעודות זהות

בית"ר ירושלים החליטה הבוקר (שבת) לגלות הזדהות עם תושבי הצפון שנאלצים לעבור ימים לא קלים והודיעה כי תאפשר כניסה חופשית לתושבי הצפון למשחק הערב נגד הפועל אשקלון (19:00, ספורט1). ההנהלה תאפשר כניסה לכל התושבים המתגוררים באזור חיפה והכרמל וצפונה. בהודעה שהוציאה הקבוצה היא הדגישה כי הכניסה מותנת בהצגת תעודות זהות בלבד ותתאפשר אך ורק ביציע הצפוני של האיצטדיון.

לקראת המשחק, הזהיר אורי מלמיליאן את שחקניו מפני המשחק הסגור שצפוי להם נגד אשקלון והכין את ההגנה לכך שתצטרך לדחוף קדימה ולסייע לקישור בהנעת הכדור מול משחק צפוף. באימון שנערך ביום שישי החליט מלמיליאן על שני שינויים בהרכב, כאשר ליאור ראובן שובץ בעמדת המגן הימני במקום אלי דסה שנפצע בשבוע שעבר, נתפר בראשו והוחלט לא לקחת סיכון ולהשאירו על הספסל.

כמו כן, הוחלט לשבץ בהרכב את סרג' איילי בשל פציעתו של סמואל יבואה. כזכור, איילי היה מחוץ לסגל בשלושת המשחקים האחרונים, אך הפגין יכולת מצויינת השבוע באימונים, קיבל את חולצת ההרכב הראשון על חשבונם של טל משעלי ומשה בן לולו, שתורגלו במהלך השבוע. כריסטיאן אלברז כשיר למשחק ויפתח לצידו של קובי מויאל בקישור האחורי.

גם מכבי פתח תקוה תארח את תושבי יישובי חוף הכרמל וחיפה, והודיעה כי תאפשר כניסה חופשית למשחק ביום ראשון (20:00) נגד מכבי נתניה שייערך באיצטדיון רמת גן. כמו כן, תתאפשר כניסה חופשית גם לאנשי שירות בתי הסוהר ומערך הכבאות, שיגיעו לאיצטדיון רמת גן ביום ראשון עד השעה 19:30 בליווי תעודה מזהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully