וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם דאן בווייט סוקס, ריברה נשאר ביאנקיז

3.12.2010 / 17:28

הסלאגר של וושינגטון חתם בשיקגו לארבע שנים תמורת 56 מיליון דולר, הקלוזר יישאר בפסים שנתיים. וריטק לעוד עונה בבוסטון

אדם דאן, שחקן הבסיס הראשון שהפגיז השנה בוושינגטון, עובר לשיקגו וייט סוקס. דאן בן ה-31 חתם על חוזה לארבע שנים בעיר הרוחות, כשישתכר כ-56 מיליון דולר. את העונה החולפת הוא סיים עם 38 הומראנס ו-103 הכנסות רצים, כשהוא חובט ב-26 אחוזים. התופס איי ג'יי פיירזינסקי, שהיה חלק מהקבוצה מאז זכתה בוורלד סירייס ב-2005, ימשיך לשחק בה תמורת שמונה מיליון דולר לשנתיים.

זה היה צפוי ואתמול (חמישי) גם נסגר סופית - מריאנו ריברה נשאר ביאנקיז. הקלוזר הגדול בכל הזמנים חתם על חוזה לשנתיים, בהן ישתכר כ-30 מיליון דולר. בגזרת דרק ג'יטר, לעומת זאת, אין התקדמות משמעותית למרות שיחות טובות בין הצדדים, אולם על פי דיווחים היאנקיז מתכוונים להעלות את הצעתם ל-19 מיליון דולר לעונה לשלוש שנים. ג'יטר עדיין רוצה חוזה לארבע שנים ומעלה, מה שבינתיים לא קורה.

נולן ריאן, נשיא טקסס, לא מוותר על קליף לי, אבל יודע שיזדקק לסבלנות. "ההחלטה בעניינו תיקח הרבה זמן", אמר, "אני לא חושב שהוא יחליט משהו לפני חג המולד. זה עשוי לקחת כמה שבועות". ג'ייסון וריטק יישאר בבוסטון, שעדיין רודפת אחרי האאוטפילדר ג'ייסון וורת', לאחר שחתם על חוזה לעונה אחת. הוא ישתכר כ-2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully