וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "מפחיד לראות את הקירבה של השריפה"

הדס גרינברג

3.12.2010 / 13:01

אימון קרית שמונה בוטל, והמאמן, שגר בסמיכות לשכונת דניה שפונתה עקב השריפה, בביתו עם משפחתו ומתעדכן בנעשה

בעירוני קריית שמונה מתעדכנים עם מאמן הקבוצה רן בן שמעון באשר למצבו, שכן המאמן מתגורר בצמוד לשכונת דניה שבכרמל. ביתו של בן שמעון קרוב כמה מאות מטרים לשריפה ומאיזור דניה שפונה כבר הלילה בחלקו ופונה בהמשך הבוקר (שישי). המאמן התייחס ליממה שעברה עליו, ואמר לוואלה! ספורט: "מאתמול אני רואה את השריפה מהחלון. אני נמצא ממש מרחק של 10 מטר מהאוניברסיטה וצמוד לשכונת דניה. אנחנו בבניין של 30 קומות וחלקנו אף עלה לגג כדי לראות עד כמה היא עלולה לאיים אלינו. זה ממש מפחיד לראות את הקירבה של השריפה, במיוחד שיש לי ילדים בבית. בלילה הם ישנו, אבל אני הייתי ער כדי להתעכן ולדעת מה קורה ואם יש צורך שנתפנה. אנחנו מחכים כל הזמן לראות מה קורה, ומתעדכנים מחדש".

נכון לעכשיו, בן שמעון שוהה בביתו עם משפחתו, ומסביר כי הם שקלו להתפנות מרצון, אך השהו את ההחלטה כדי לבחון האם יש באפשרותם להישאר בבית. בתחילת השבוע לא היה אמור להתקיים אימון ביום שישי, אבל במהלך השבוע החליט המאמן כן לקיים אימון. לאור ההתפתחויות ביממה האחרונה בן שמעון עסוק בשמירה על משפחתו ולכן בוטל האימון היום. בשבת בערב או ביום ראשון ייערך האימון המסכם לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע (שני).

אלרואי כהן צפוי לשוב להרכב קרית שמונה, לאחר שבעקבות פציעה עלה מהספסל במחזור הקודם. כהן צפוי לפתוח במקומו של וויליאם נג'ובו הפצוע. בהתאם לאימונים שיערוך בן שמעון לקראת המשחק יוחלט האם ויאם עמאשה יחזור לסגל. כזכור, עמאשה סובל ממכה חזקה בעצם השוקית מאז המשחק נגד מכבי תל אביב ולא שותף במחזור הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully