וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: נדחה המשחק בין מכבי חיפה להפועל עכו

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ומנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק החליטו לדחות ליום שני את המשחק בעקבות האסון בכרמל

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נפגש היום (שישי) עם מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק, ובסיום החליטו השניים לדחות את משחקם של הירוקים מול הפועל עכו, שאמור היה להתקיים בשבת (17:00, קרית אליעזר), בעקבות האסון הכבד בכרמל. לוזון אמר היום כי "כל מי שמבקש, אנחנו דוחים עבורו את המשחק. אנחנו לא רוצים שישחקו במצב רוח עגום".

יש לזכור שקיום המשחק בצפון תלוי באנשי ביטחון רבים ובכוחות שיטור מחוץ לקריית אליעזר ושירותי כבאות, שרובם מגויסים לטיפול באסון. המשחק יתקיים ביום שני.

שחקני מכבי חיפה התבקשו להגיע לאימון הקבוצה שנערך הבוקר בכפר גלים. באימון הבוקר החליט המאמן אלישע לוי לא לקיים אסיפה לפני האימון, בשל ריח חריף שהגיע למתקן האימונים.

כידוע, מתקן האימונים של הקבוצה בכפר גלים ממוקם לא הרחק מאחד ממוקדי אסון השריפה בכרמל, קיבוץ בית אורן. כזכור, שחקני הקבוצה סיפרו אתמול כי הבחינו בלהבות עוד לפני אימון הקבוצה שנערך בשעות הצהרים.

בהתאחדות לכדורגל מתכוונים לבטל בסוף השבוע את כל משחקי הילדים והנוער שצפויים להתקיים באיזור השריפות בכרמל, כאשר בין היתר נדחה משחק הליגה הלאומית לנוער בין הפועל חיפה להפועל ראשון לציון.

"בדרך לאימון בכפר גלים, במהלך הנסיעה, אמיר אדרי ואני הבחנו בענן שחור ענק. כשהגענו למתקן הבנו שעומד להתרחש אסון", אמר אמש הקשר ליאור רפאלוב. "אנחנו מקווים שהכל ייגמר בשלום". שחקן אחר אמר הבוקר: "ההחלטה לקיים את האימון בכפר גלים נכונה. אין כאן סכנה ממשית לחיינו. לדעתי האישית, ההתאחדות הייתה צריכה לקחת החלטה מהירה לגבי המשחק מחר, אבל זה לא תלוי רק בה".

עדכון ראשון: 8:34
עדכון אחרון: 13:34

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully