וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה דאגה למלון לאבו רוקון שגר בעוספיה

הדס גרינברג

2.12.2010 / 19:44

בקבוצה מצאו סידור לחלוץ, שעודכן כי הוחלט לפנות את כפרו בעקבות האסון בכרמל: "מסוכן שם". עטר פונה מביתו במגדים

חסיב אבו רוקון, חלוץ מכבי נתניה שגר בעוספיה, נשאר הלילה (חמישי) לישון בנתניה בבית מלון שארגנה לו הקבוצה. עם סיום האימון, לקראת שעות הערב, עודכן אבו רוקון כי הוחלט לפנות את עוספיה לאור השריפה הגדולה המתחוללת ברכס הכרמל ולכן הקבוצה דאגה לו ללינה. יש לציין כי בעקבות השריפה שהביאה להפסקת חשמל בעוספיה, נותק גם זרם המים לישוב. גם המאמן ראובן עטר פונה מביתו במגדים.

אבו רוקון, שמתפקד כמדריך נוער בבית ספר בעוספיה, תיאר את היום שעבר עליו: "בבוקר, כשיצאתי לכיוון בית הספר, ראיתי שהתחילה השריפה וזה היה באמת קרוב לעוספיה. חשבנו שזה מהשריפות האלה שתוך זמן קצר מכבים אותן, אבל כשנסעתי לכיוון נתניה ראיתי את העשן עד חדרה".

בנוגע למשפחתו שנמצאת כרגע בעוספיה ללא חשמל ומים, אמר: "דיברתי עם המשפחה. אמנם מסוכן שם מאוד, אבל הסבירו להם שכיוון הרוח הוא לכיוון האוניברסיטה ובשכונה שלנו פחות מסוכן". החלוץ לא חזר לביתו כי סגרו את הכביש, אך שמע שחלק מן ההרוגים הגיעו מכפרו: "אני מאוד מקווה שכל העניין ייגמר מהר".

בתוך כך, בקבוצה המשיכו היום בהכנות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון. באימון היום ערך ראובן עטר תרגול לחוליית ההגנה עם עבודה על סגירות, כאשר במהלכו הקפטן אוראל דגני תורגל לסירוגין בהרכב השני, כשמחליפיו היו ניר נחום ועדי נימני. מעבר לכך, בצוות המקצועי שמו דגש על תרגול של שחקני ההתקפה בתקווה כי ישובו לכבוש, לאחר שהבקיעו שער זכות אחד בארבעת המשחקים האחרונים.

באסיפה שערך עטר הוא הקרין לשחקניו קטעי וידאו מהדרבי של פתח תקוה, לאור העובדה שהוא התקיים באצטדיון רמת גן, בו תארח מכבי פתח תקוה את נתניה ביום ראשון, בין היתר אמר עטר לשחקניו כי "מדובר בקבוצה טובה ומהירה עם חלק התקפי מסוכן". גאגה צ'חטיאני נעדר מהאימון עקב מחלה. מחר בקבוצה ימשיכו את ההכנות, כאשר ביום שבת ייערך האימון המסכם לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully