וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אפשר כבר לשים הכל מאחור עם פרננדז"

2.12.2010 / 13:55

שחקני בית"ר חושבים שהגיעה העת להחזיר את הקשר, שעדיין לא התנצל בפני מלמיליאן. המאמן ביקש מגונזאלס לעזור לקישור

בית"ר ירושלים התאמנה היום לקראת המשחק ביום שבת (19:00, אין שידור) בטדי נגד הפועל אשקלון. המאמן אורי מלמיליאן דחה את תירגול ההרכב הצפוי למחר והסתפק במשחקונים קטנים ותרגולים, אך יחד עם זאת שוחח עם מספר שחקני הגנה ואמר להם: "אשקלון יסגרו את המשחק ויבואו לתת הכל בהגנה. תצטרכו סבלנות ולהיות חכמים". לכריסטיאן גונזלס אמר מלמיליאן: "הכי חשוב לדחוף קדימה ולעזור לקישור כשהם סוגרים חזק בהגנה, אתה צריך לעזור להניע את הכדור".

מי שנעדר מהאימון היה סמואל יבואה הפצוע, שלא ישחק בשבת. גם כריסטיאן אלברז חש במתיחה במהלך האימון ועבר לריצות קלות מסביב למגרש. מעבר לכך, שחקני בית"ר סבלו היום משריפות שהתרחשו בצד הדרומי של המתחם באיזור מחלקת הנוער. שתי שריפות באיזור הזה דאגו להרבה מאוד עשן שליווה את אימון הקבוצה. השחקנים סבלו מאוד והתלוננו שקשה מאוד לרוץ ולנשום תחת העשן אך האימון לא הופסק. אחד השחקנים אמר בהומור: "אנחנו רצים, מזיעים, יש עשן, רק צריך נשק ואפשר לצאת למלחמה".

אגב, שחקני בית"ר ציינו לא בפעם הראשונה את היכולת הגבוהה של דריו פרננדז, ואמרו: "אפשר כבר לשים את הכל מאחור. הוא מתאמן חזק ומאוד רוצה לשחק וצריך גם לדעת לסלוח ולשכוח כי הקבוצה מעל הכל". מצבו של פרננדז עומד בעינו, כאשר מלמיליאן דורש מהשחקן התנצלות, אך זה מסרב.

אגב, בשבת זאת תהיה הפעם הראשונה מאז עונת 2004/5 שמשחק בית של בית"ר בטדי אינו משודר בטלוויזיה. מה שכן, עובדה זאת מעוררת התעניינות הרבה יותר גדולה מצד האוהדים והצפי הוא שבטדי יהיו כ-9,000 צופים בשבת.

אורח באימון היה צ'יקו מגיה, מנכ"ל הפועל אשקלון. מגיה שוחח עם אורי מלמיליאן ועוזר המאמן רוני לוי שבעונה שעברה היו באשקלון, וכשנשאל לפשר המצב באשקלון אמר להם: "עברנו כבר יותר מזה. תן לי לצאת מטדי בלי הפסד והכל מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully