וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בוחנת את קיום המשחק בשבת

2.12.2010 / 17:58

בעקבות האסון: הירוקים נמצאים בקשר עם ההתאחדות והמשטרה בנוגע למשחק נגד עכו. בנאדו מחכה להתפתחויות

האסון הכבד בחיפה וסביבתה הביא היום (חמישי) אחר הצהריים למספר סימני שאלה סביב קיום משחקה של הקבוצה נגד הפועל עכו ביום שבת. אנשי המועדון נמצאים בקשר עם ההתאחדות לכדורגל ועם גורמי המשטרה על מנת לבחון האם ניתן לקיים את המשחק. במועדון אמרו: "מדובר באסון לאומי. כרגע כל האופציות פתוחות".

בנושא אחר, בלם הקבוצה, אריק בנאדו, מחכה להתפתחויות בחודש ינואר שעשויות, על פי מקורביו, להשפיע על קבלת ההחלטות בנוגע לעתידו. בנאדו טרם קיבל החלטה האם להמשיך בקבוצה או להכריז על פרישה מכדורגל בתום העונה, ולמרות היכולת שהוא מציג מאז חזר להרכב, החתמת בלם זר עשויה לשלוח אותו חזרה לספסל, משום שלפחות בשלב זה אלישע לוי לא מתכוון לוותר על שי מימון, ממנו הוא מרוצה מאוד. בסביבתו של השחקן הודו כי הגעת בלם זר על חשבונו עשויה לחזק את ההערכות שיפרוש, אך הדגישו: "אריק לא מתעסק בשלב זה בנושא הפרישה שלו. הוא מתכוון להמשיך לשחק כדורגל, כל עוד יאפשרו לו".

אייל גולסה ועידן ורד אמורים לחזור להרכב נגד הפועל עכו. גולסה אמור להחליף את ג'ון קולמה שסובל ממתיחה בשריר וייתכן מאוד שייעדר גם מהמשחק הבא. ורד יחזור להרכב על חשבונו של מוחמד גדיר שלא התאמן בצורה סדירה השבוע ויתופקד בצד ימין של הקישור. גוסטבו בוקולי, יניב קטן וליאור רפאלוב ישלימו את חוליית הקישור. האחרון יכול להתאמן כרגיל למרות שהוא סובל מדלקת ויפתח בהרכב. בקבוצה מרוצים מאוד מאייל משומר שכבש שני שערים בשלושת המחזורים האחרונים. בהתאם להערכות בתחילת השבוע, שלומי אזולאי הפצוע לא ייכלל בסגל.

כפי שפורסם אמש, חיפה הגיעה לסיכום עקרוני לשלוש עונות וחצי עם הקשר הגנאי סיידו יאיא כשהגישה לו את טיוטת החוזה, שאמור להיחתם עד יוני 2014. יאיא (21) ששיחק בא.א.ק אתונה אמר לפני שעזב את ישראל כי הוא נחוש להגיע למועדון כמו מכבי חיפה ומקווה שיוכל להצטרף כבר בחודש ינואר לקבוצה, ולא בסוף העונה, החלטה שאלישע לוי עשוי לקבל בקרוב. הבלם האוקראיני אנדריי פיליאבסקי ימשיך להרשים את לוי באימונים, כשהמטרה היא להחתימו על חוזה לעונה הקרובה, עם אופציה להארכה. בינתיים ממשיך אלון חרזי לעקוב אחר מועמדים נוספים.

(עדכון ראשון: 13:47)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully