וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "לא ידוע לי על שיחה בין ראזאק לוייצמן"

הדס גרינברג

2.12.2010 / 11:30

יו"ר הפועל עכו אישר לקשר הגנאי לחזור לאימונים אחרי שהתנצל על דבריו, המאמן: "הוא יעמוד בפני ועדת משמעת ורק אז נחליט"

איברהים עבדול ראזאק שוחח ביממה האחרונה עם יו"ר הפועל עכו לאחר חמישה ימים של נתק בין השחקן לקבוצה, בעקבות התקרית בין עבדול ראזאק למאמן אלי כהן בחדר ההלבשה ביניהם במחצית המשחק מול הפועל באר שבע בשבת.

למרות שהתעקש שהוא לא מתכוון להתנצל על דבריו, לאחר השיחה עם וייצמן החליט הגנאי לחזור בו, ואמר לוואלה! ספורט: "הסיפור מאחורי, החלטתי להתנצל על הדברים שאמרתי אצלכם. מבחינתי אני חוזר לקבוצה כמו שסגרתי עם ציון. היום באימון אתנצל גם בפני אלי וגם בפני השחקנים על הדרך שבה התבטאתי, ומבחינתי אני ממשיך בעכו כרגיל".

עם זאת ההחלטה לאפשר לראזאק לחזור לאימונים לא תואמה עם כהן, שהופתע לשמוע על ההתפתחויות האחרונות ואמר בתגובה: "לא ידוע לי על שיחה כזאת. ראזאק יעמוד בפני ועדת משמעת ורק לאחריה אני אחליט בנוגע לעתידו". בקבוצה מעריכים שעל השחקן יוטל קנס כבד, כשוועדת המשמעת צפויה להיערך בתחילת השבוע הבא, והוא לא ייכלל בסגל למשחק מול מכבי חיפה בשבת.

מי שצפוי למלא את מקומו בקישור האחורי הוא ליעד אלמליח, כששינוי נוסף שמתכנן אלי כהן הוא הצבתו של אושרי גיטא במקומו של ניקולס פלצ'וק, שפתח את העונה היטב אך מאז חלה נסיגה בכושרו ועל אף ההזדמנויות שהוא מקבל מכהן הוא עדיין לא חזר לעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully