וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט על ז'לגיריס: "הם לוחמים ולא מוותרים"

1.12.2010 / 19:51

מאמן מכבי ת"א התייחס למשחק החשוב מול הליטאים (ה', 19:30, ערוץ 5): "תמיד קשה מולם". פטרוביץ': "בהחלט אפשר לנצח"

לאחר מסע מפרך שהתחיל בשדה התעופה בשש בבוקר, נחתה היום (רביעי) בצהריים מכבי תל אביב בליטא בקור של מינוס 15 מעלות. הקבוצה התמקמה במלון, ומקיימת הערב אימון נוסף, כשמחר מתוכנן אימון קליעות. ריצ'ארד הנדריקס, שערך אימון חלקי בלבד אמש, שב להתאמן בצורה מלאה הערב. כזכור, במפגש הראשון בין הקבוצות ניצחו הצהובים 70:86 ביד אליהו, שעזר להם להתבסס בראש בית א'. אל המשחק מחר מגיעה מכבי תל אביב עם מאזן 1:5, בעוד הליטאים עומדים על מאזן של 2:4, ומדורגים במקום השני לאחר שהפסידו בשבוע שעבר לפטריזן בבלרד.

יו"ר המועדון, שמעון מזרחי, השוהה אף הוא עם הקבוצה בליטא, אינו מקל ראש ביריבה. "במשך שנים ארוכות כל המשחקים בין ז'לגיריס למכבי הם תמיד מותחים וצמודים. ומה עוד שגם הם וגם אנחנו נאבקים על ראשות הבית, אני מעריך שיהיה משחק לא קל", אמר מזרחי ל"וואלה! ספורט".

גם דייויד בלאט בטוח שיהיה משחק קשה. "אם אני לא טועה הם לא הפסידו משחק בבית עדיין, וזה אומר הכל לגבי עד כמה המשחק יהיה קשה ומאתגר. הם קבוצה שלוחמת ולא מוותרת", בטוח המאמן. "זה הולך להיות משחק קשה. הייתי במכבי תקופה ארוכה ואני מודע לכך שהמשחקים מול קובנה הם תמיד קשים. הפסדנו בקובנה יותר מאשר ניצחנו. אנחנו אחת מהקבוצות היחידות שניצחנו שם", הוסיף בלאט.

טל בורשטיין אומר דברים דומים: "המשחק יהיה קשה. הם בכושר טוב והם ניצחו את קאחה לבוראל. ז'לגיריס קבוצה עם ביטחון, קבוצה טובה עם קלעי חוץ טובים צעירים וכישרוניים. אנחנו צריכים להציג הגנה חזקה מתחילת המשחק ולהמשיך משם".

ז'לגיריס חושבת רק על ניצחון

מנגד, הליטאים מגיעים למשחק אחרי ההפסד בשבוע שעבר בבלגרד, שהגיע לאחר רצף של שלושה נצחונות. מאמנם, אקו פטרוביץ', מאמין שמחר יהיה סיפור אחר מאותו הפסד ביד אליהו בחודש שעבר. "מכבי תמיד משחקת טוב יותר בביתה, והשחקן השישי שלנו מחר יהיה הקהל. אני מקווה שנרצה לנצח יותר מישראל. הניצחון הוא בהחלט אפשרי, פשוט עלינו להיות מרוכזים למשך כל 40 הדקות. יהיה מאוד קשה".

טאדאס קלימאביצ'יוס הוסיף: "בהחלט למדנו משהו מההפסד הראשון למכבי. הבעיה הגדולה שלנו בישראל היתה ההגנה, אי אפשר לתת לפורוורדים של מכבי לקלוע סלים קלים. יש להם שחקני התקפה טובים מאוד, אם נותנים להם לזרוק הם ינצלו את ההזדמנויות. למרות זאת, אנחנו חושבים על ניצחון בלבד, וזה יהיה צעד נוסף אל עבר הטופ 16. ניתן את הטוב ביותר שלנו ונקווה לתוצאה חיובית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully