וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "איפה הגיבוי של ציון וייצמן לאלי כהן?"

הדס גרינברג

1.12.2010 / 14:14

שחקנים בקבוצה תמהים מדוע היו"ר לא מתערב בפרשת עבדול ראזאק ואלי כהן. השחקן שוב סירב להתנצל והוא עדיין מושעה

בצל פרשת איברהים עבדול ראזאק שתופסת את הכותרות בהפועל עכו, יש משהו שלא פחות מפתיע את שחקני הקבוצה והיא ההתנהלות של יושב ראש הקבוצה, ציון וייצמן. נכון להיום (רביעי) וכאשר עברו לא פחות מחמישה ימים מאז התקרית, וייצמן עדיין לא אמר את דברו בנושא. שחקנים בקבוצה נשמעו לא אחת בימים האחרונים כמי שלא מבינים איך היושב ראש לא מגנה את דבריו של ראזאק, שתוקף את המאמן אלי כהן שוב ושוב.

"לא הגיוני ששחקן יוצא על מאמן, מתחצף בלי סוף וציון לא אומר מילה ומגנה את זה", אמר שחקן בקבוצה. "איפה הגיבוי שהוא צריך לתת לאלי ולהראות יד קשה כמו שאלי הפגין כשהשעה אותו?". שחקן נוסף הוסיף: "ציון כבר מזמן היה צריך לעמוד ולגנות את הדברים שאמר ראזאק על אלי, אבל משום מה הוא שותק כבר כמה ימים. מה אנחנו השחקנים אמורים לחשוב כשהוא לא מגנה דברים כאלה שאומר שחקן על מאמן? שזה בסדר מבחינתו? שזה עובר לידו? במצב שכזה הוא היה חייב כבר מהרגע הראשון לגבות את אלי אחרי הדברים הקשים שאמר עליו ראזאק".

גורם נוסף בקבוצה העלה סיבה שלפיה ככל הנראה בוחר וייצמן שלא להתערב: "כולם יודעים בקבוצה שראזאק הוא הבייבי של ציון וציון לא אוהב להראות שהוא טועה כלפי שחקן שהוא מטפח ואוהב. זו הסיבה שהוא כנראה בוחר לשתוק בנושא. במקום לגבות את אלי הוא מגבה את ראזאק בעצם השתיקה שלו, ולכולנו ברור שאם במקרה יחליטו לקנוס את ראזאק על ההתנהגות, בפועל ציון לא ייקח ממנו שקל. זה יהיה סתם למראית עין". ראזאק עצמו הגיע לאימון, לא הורשה להתאמן והתבקש פעם נוספת ובצורה רשמית על ידי הצוות המקצועי והניהולי להתנצל בפני הקבוצה והמאמן, אך הוא דבק בסירובו.

בעיה נוספת שאיתה אמורה להתמודד עכו בהקשר לעבדול ראזאק היא שבמשך מספר חודשים מנסה הקבוצה הגנאית בה שיחק לגבות חוב בגובה של 40 אלף דולר מעכו על השאלת השחקן. ראזאק, שהצטרף בינואר שעבר לעכו, הועבר בהשאלה בחינם מינואר עד למאי, אך בין הקבוצות יש הסכם שבמידה והשחקן ממשיך, הקבוצה מחויבת לשלם 40 אלף דולר, מה שלא קרה בפועל עד עכשיו. במידה ו-וייצמן לא יעביר את הכסף, בקבוצה הגנאית מאיימים לתבוע את עכו בפיפ"א.

בתוך כך הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת. כפי הנראה אלי כהן מתכנן לערוך שני שינויים כשאושרי גיטא, שמציג יכולת טובה באימונים לאחרונה, יקבל את ההזדמנות ויפתח במקום ניקולאס פלצ'וק וליעד אלמליח יקבל את חולצת ההרכב במקומו של ראזאק המושעה. איציק כהן, שערך היום מבדקים של הנבחרת הבוגרת, טארק נאטור ומוחמד כליבאת שהתאמנו עם הנבחרת הצעירה, נעדרו מהאימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully