וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מתכוננים ליום שאחרי אניימה ושכטר?

החלוץ לארסון מועמד, גם השוערים קונה ובוטרון והבלם גמאן. אבוטבול ביקש שדרוג בחוזהו. טביב: "אני בקשר עם משה הראל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מה טומן עתידה של הפועל תל אביב על רקע הסכסוך בין הבעלים של הקבוצה, אלי טביב ומוני הראל? היום (רביעי) התקיימה פגישה בהשתתפות הצוות הניהולי והצוות המקצועי, שבה דנו הצדדים באפשרות לחיזוק לחודש ינואר, שבמהלכה עלו שמות של מועמדים, אך לא התקבלו החלטות.

בין השאר העביר הסקאוט אסי דומב שמות של כמה מועמדים לחיזוק הקבוצה: השוערים איטומלנג קונה וליאו בוטרון. גם ולריקה גמאן מקראיובה הרומנית ודניאל לארסון, חלוץ מאלמו השבדית, נמצאים בתמונה ועשויים להצטרף. ההנהלה מסרה כי מעבר לכך אין שחקנים שמועמדים לעזוב בינואר.

לארסון הוא חלוץ בן 23 שמשחק במאלמו ובנבחרת שבדיה. אל מאלמו הוא הצטרף ב-2009 כשעד אז הוא שיחק בהאקן. מאז שהצטרף למאלמו, כבש לארסון 21 שערים ב-56 הופעות. ולריקה גמאן הוא בלם רומני בן 21 שמשחק כאמור בקראיובה, הקבוצה בה גדל, והוא משחק גם בנבחרת.

לגבי השוערים, איטומלנג קונה (23) היה שוערה של דרום אפריקה במונדיאל האחרון ואף הספיק להיות מורחק נגד אורוגוואי בהחלטה מעוררת מחלוקת. בסך הכל לקונה יש 30 הופעות בינלאומיות. קונה משחק בקייזר צ'יפס, הקבוצה בה גדל. גם בוטרון (33), שוער נבחרת פרו, נחשב למועמד. לליאו בוטרון יש 35 הופעות בנבחרת והוא משחק מאז 2006 ועד היום באוניברסידד סן מרטין.

קשר הקבוצה שי אבוטבול ביקש שדרוג בחוזהו, וצפוי לקבל תשובה ביומיים-שלושה הקרובים. במידה ודרישותיו לא ייענו, עשוי אבוטבול, שמחזיק בחוזה לארבע שנים בשורות האלופה, לבקש לעזוב. הקשר אמר היום למקורביו: "אני לא רוצה לחשוב על מה יקרה. בינתיים, אני ממתין לתשובה".

טביב: "כל עוד אני בהפועל, הקבוצה תישאר חזקה"

בזה אחר זה הגיעו אנשי הקבוצה אל מתחם וולפסון. אלי גוטמן, אלי טביב, משה הראל, גבי קצרה ויוסי אבוקסיס נכנסו למשרדי המועדון, כאשר טביב הסתפק בהצהרה קצרה מוקדם יותר, ואמר: "כל עוד אני בהפועל, הקבוצה תישאר חזקה". לאחר הפגישה אמר טביב: "הייתה ישיבה טובה. הסתכלנו על קלטות של שחקנים בתפקידים שונים לקראת ינואר ולעונה הבאה. הכל היה ברוח טובה ולטובת המועדון. כתבתם שהיו חילוקי דעות, אבל חילוקי הדעות האלה לא יפגעו בהפועל תל אביב ויש הבנות משני הצדדים לגבי זה. נסתכל עכשיו מה טוב להפועל תל אביב".

לגבי השאלה אם יעזבו שחקנים, אמר טביב: "יש כל כך הרבה שמועות בעניין הזה, אבל בינתיים לא הוגשה בפנינו שום הצעה כך שאנחנו לא יכולים לדון בינתיים לגבי שחקן כזה או אחר. בלי קשר לאם ישוחררו שחקנים, הסתכלנו לגבי חיזוק של שחקנים שמעניינים אותנו".

טביב גם נשאל אם הוא ומוני הראל ימשיכו יחד כדי לבצע את התוכניות, ואמר: "כל עוד אנחנו לא נפרדנו ושנינו נמצאים פה, אנחנו מסתכלים על התוכניות האלה יחד. אנחנו מנסים לעשות מה שטוב להפועל תל אביב. יש את משה הראל שאיתו אני מדבר ואיתו אני מתקשר לגבי מה שקורה בקבוצה. בינתיים אין בינינו חילוקי דעות לגבי שחרור שחקנים או שחקנים שעתידים לבוא. מה שקורה בהסכם השותפות לא קשור בכלל. שנינו נדאג לעתיד המועדון והפועל תל אביב תהיה חזקה וטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully