וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמאשה צפוי להיכלל בסגל לקראת הפועל באר שבע

הדס גרינברג

1.12.2010 / 12:17

חלוץ קרית שמונה, שנפגע בעצם השוקית לפני כשבועיים, ישוב לאימונים בהדרגה. אלרואי כהן צפוי לחזור להרכב. נג'ובו בספק

אחרי יומיים חופש ואימון קליל אתמול (שלישי), בעירוני קרית שמונה צפויים להתחיל היום באופן רשמי את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני. ויאם עמאשה, שלא נכלל בסגל בשבת האחרונה בשל פגיעה חזקה בעצם השוקית ממנה סבל זכר למשחק מול מכבי תל אביב לפני כשבועיים, צפוי לשוב לאימונים בהדרגה השבוע ולהיכלל בסגל למשחק.

אלרואי כהן, שלא פתח במשחק האחרון לאחר שלא ערך אימונים מלאים בשל מתיחה, צפוי לחזור להרכב במידה והשבוע לא ירגיש רגישות נוספת בשריר האחורי. באשר לוויליאם נג'ובו שפתח בהרכב והוחלף במחצית בשל פציעה חוזרת בשריר האחורי, עדיין שיתופו מוטל בספק כאשר בקבוצה ממתינים לבחון את החלמתו במהלך השבוע הקרוב. כזכור, נג'ובו נעדר כשבועיים וחצי בשל מתיחה חזקה אך בשבת האחרונה הוחלט להכלילו בהרכב לאחר שערך מספר אימונים מלאים בימים הקודמים לתיקו מול מכבי פתח תקוה, אך ככל הנראה השחקן לא קיבל את זמן ההחלמה הנדרש, כשגם מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, אישר זאת והתנצל על כך.

בקבוצה מרוצים מהעובדה כי בשבועיים הקרובים הם ישודרו במשחק המרכזי והעידו כי הגיע הזמן שהקבוצה שנמצאת במקום הראשון מתחילת העונה תקבל את החשיפה הראויה. מחזור לאחר מכן תארח הקבוצה את מכבי חיפה במשחק שישודר אף הוא בערוץ 1. ימים של שמחות עוברים על אנשי קריית שמונה, כשזה החל ביום ראשון עם יום ההולדת שחגג מאמן הקבוצה רן בן שמעון, עבר דרך יום שני בו נולד בן זכר בבית החולים צפת לחלוץ הבולגרי זוראן בלדובלייב ואתמול המשיכו החגיגות בברית שערך מאמן הכושר של הקבוצה ערן שדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully