וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגיעה לסיכום עקרוני עם סיידו יאיא

1.12.2010 / 10:25

טיוטת החוזה הועברה לשחקן, שצפוי לחתום עד יוני 2014, הקבוצה תפתח במו"מ עם נציגיו של פיליאבסקי. אלישע לוי: "עדיין לא החלטנו אם להשתמש בהם בינואר הקרוב"

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הגיעה לסיכום עקרוני לשלוש עונות וחצי עם הקשר הגנאי סיידו יאיא. אתמול (שלישי) הגישה חיפה לנציגיו של השחקן את טיוטת החוזה, שתוקפו עד יוני 2014. "כל שנותר כעת הוא החתימה על החוזה", אמר מקורב למשא ומתן. יאיא (21) שיחק בעונה שעברה בא.א.ק אתונה והפך לשחקן חופשי לאחר שסיים את החוזה שלו בקבוצה. יאיא הגיע לא.א.ק כשהיה בן 17 ולאחר מכן הושאל לעונה אחת לקבוצת אנגניסי קרדיטסה היוונית, במדיה רשם 29 הופעות. מאוחר יותר, בתחילת העונה שעברה, שב ליוון.

הקבוצה תפתח בקרוב במשא ומתן עם נציגיו של הבלם האוקראיני אנדריי פיליאבסקי, שכזכור הרשים אתמול את הירוקים במשחק האימון מול קבוצת הנוער, בו צפה גם הנשיא יעקב שחר. "מדובר בשחקן מוכשר מאוד, כל האופציות פתוחות", אמרו אתמול בחיפה, שם אישרו כי ימשיכו לעקוב גם אחר בלמים אחרים.

אלישע לוי התייחס במסיבת העיתונאים השבועית לשני השחקנים. "אנחנו עדיין לא החלטנו אם להשתמש בפיליאבסקי בינואר הקרוב או בטווח הארוך, אותו דבר לגבי יאיא", אמר לוי. "פיליאבסקי שחקן מוכשר ונעשה הכל כדי שימשיך איתנו".

המאמן הוסיף ודיבר על משחק ההגנה של קבוצתו כשאמר: "הוא השתפר ואנחנו בקו עלייה. החזרה של ורד, גולסה, בנאדו ודוידוביץ' מייצבת אותנו". כל הארבעה, אגב, עשויים להיכלל ב-11 של המאמן לקראת המשחק מול עכו: "מדובר בקבוצה טובה, חשוב שנדע להיערך בהתאם. בבית אנחנו פחות מצליחים כי קבוצות מסתגרות כאן. גם הפועל הסתגרה מול בנפיקה ויצאה למתפרצות. קבוצות למדו שיותר קל לשחק ככה ואנחנו נצטרך לדעת להתמודד איתן".

הבלם רגנר סיגורסון עדיין רחוק מלחתום בקבוצה, משום שקבוצתו השבדית דורשת סכומי עתק תמורת מכירתו ונראה כי יעדיף לממש הצעות מגרמניה או איטליה. בקבוצה היו מרוצים מהצמד שכבש תומר חמד במשחק האימון וייתכן שיישאר בקבוצה גם אחרי חודש ינואר. חמד מצפה לקבל יותר דקות לאחר ששיחק 30 דקות בסך הכל בשניים מתוך ארבעת המשחקים האחרונים.

תוצאות הבדיקה של ג'ון קולמה (מתיחה בלבד) הרגיעו מעט את אנשי המועדון, משום שהחשש היה שמדובר בקרע. שלומי אזולאי לא התאמן גם היום ולא אמור להיכלל בסגל למשחק נגד הפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully