וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אין יאוש או ויתור אצלנו"

1.12.2010 / 9:40

מאמן מכבי תל אביב דיבר לפני ההמראה לקובנה למשחק נגד ז'אלגיריס. בורשטיין: "אף אחד לא חשב שנסיים בלי הפסדים"

מכבי תל אביב יודעת שהמפתח להתגבר על המכה בזנב שחטפה ביום ראשון האחרון עם ההפסד לבני השרון נעוץ ביום חמישי במשחק החוץ נגד ז'אלגיריס קובנה. הבוקר (רביעי) המריאו הצהובים לליטא לקראת המשחק במחזור השביעי של היורוליג.

"היה לנו משחק לא טוב נגד בני השרון", אמר דייויד בלאט, מאמן הקבוצה. "זה כואב ולא נעים, אבל בכל עונה צריך לקחת בחשבון את הטוב ואת הרע בתקווה שהטוב יותר יקרה. אנחנו צריכים להתרכז במשחק נגד קובנה, זה עדיין משחק קשה ואם אני לא טועה, הם עדיין לא הפסידו בבית, מה שמעיד על הקושי מולם".

בלאט מקווה שההפסד מול בני השרון לא ישפיע על שחקניו: "חשוב לי שהשחקנים לא יאבדו את הרצון ואת הביטחון כי העונה הייתה רצופה עד כה בדברים טובים. למרות שההרגשה הייתה שלא היינו במשחק מול בני השרון, בסופו של דבר היינו רחוקים זריקה אחת מניצחון. אני מרגיש שאין ייאוש או ויתור בקבוצה כי יבואו עוד משחקים לא טובים וזה הטבע של העונה. השאלה היא איך מתמודדים ונלחמים במלחמה הבאה".

"אנחנו לוקחים את ההפסד כמו שצריך, לא מתרגשים מזה", הוסיף טל בורשטיין. "ידענו שזה יבוא ועוד יהיו כאלה. אף אחד לא חשב שנסיים בלי הפסדים. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים ולבוא יותר חדים בהגנה מול ז'לגיריס, לא לתת ליריבה הזדמנויות. יהיו ימים שהכדור לא היכנס, אבל את הדברים שתלויים בנו אנחנו צריכים לעשות. קובנה נראית הרבה יותר טוב היום, לא ברור מה היה להם במשחק בהיכל נוקיה. הם קבוצה מצוינת ומוכשרת".

סופוקליס שחורציאניטיס מקווה לחזור לעצמו במשחק בליטא, ואמר: "אנחנו יודעים שנהיה חייבים משחק הגנה מצוין כדי לחזור משם עם ניצחון. ההגנה שלנו היא המפתח לכל". על העובדה שהוא שיחק פחות נגד בני השרון, הוסיף סופו: "ההחלטה שאשחק פחות היא של המאמן ואני אכבד אותה. זה אומר שאני צריך לעבוד יותר קשה באימונים ולהשקיע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully