וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "לראזאק יש הצעות". הקשר: "הוא משקר"

הדס גרינברג

30.11.2010 / 21:57

מאמן עכו מעריך כי הגנאי תכנן את הפיצוץ בין השניים כדי לעזוב. הקשר, מצידו, מבקר גם את היו"ר וייצמן: "אני מאוכזב ממנו"

השעייתו של איברהים עבדול ראזאק ממשיכה להיות הנושא החם בהפועל עכו. כזכור, הקשר הושעה לאחר שהתבטא נגד מאמנו, אלי כהן, בעקבות תקרית שהתרחשה בין השניים במחצית המשחק מול הפועל ב"ש. ביממה האחרונה החלו בעכו לחשוד כי קבוצות אחרות מחזרות אחרי ראזאק ומאמינות כי זה מה שהביא אותו לגרום לפיצוץ מתוכנן, על מנת לעזוב את הקבוצה. כהן התייחס היום (שלישי) לתקרית ואמר לוואלה! ספורט: "ראזאק כנראה רוצה לעזוב את הפועל עכו בגלל הצעות שיש לו, הוא ניסה לגרום לעזיבתו בינואר. מתחילת העונה הכל היה בסדר, הוא שיחק בכל המשחקים אז לא סתם הוא בחר עכשיו בצעד הזה. גם בתחילת העונה הוא היה תחת חוזה ובחר לא להגיע בקיץ, ואחרי כמה שיחות הוא הגיע באיחור להכנות הקבוצה".

ראזאק, שנשאר בצור בעמדתו בצל ההשעיה, לא איחר להגיב: "אלי משקר, אין לי שום הצעה מאף קבוצה - לא בארץ ולא בחו"ל. איזו סיבה יש לי לעזוב את הקבוצה אם הכל הולך בסדר? אנשים לא יודעים מה קורה בחדרי חדרים, זו לא הפעם הראשונה שאני מרגיש שיש לו משהו נגדי, בהרבה משחקים מתחילת העונה אני מרגיש שהוא נגדי וזה מתבטא באיך שהוא צועק עלי ומאשים אותי. עד עכשיו שתקתי, לא אמרתי מילה, אבל ביום שבת זה עבר את הגבול מבחינתי והחלטתי שאני לא יכול לשתוק יותר אחרי שהוא האשים אותי שספגנו שלושה שערים".

הקשר ידוע כשחקן שקרוב מאוד ליו"ר ציון ויצמן, כאשר גם עליו יש לו מה לומר: "עד עכשיו לא קיבלתי טלפון ממנו, עברו ארבעה ימים ואף אחד לא התקשר לבדוק ולשאול מה קרה. אני מאוכזב ממנו. אני יודע שציון היה בחדר הלבשה והוא ראה אייך אלי צעק עלי". כך או כך, נדמה כאילו הפרשה צפויה לקבל תפנית לכאן או לכאן לאחר המשחק הקרוב מול מכבי חיפה, כאשר לאור ההתפתחויות לא נראה כי ראזאק מעוניין להתנצל ולהמשיך בקבוצה, וגם אלי כהן לא מוכן לקבל את התנהגות והתבטאויות השחקן, שנשאר בעמדתו וממשיך לתקוף אותו. בימים הקרובים תתקיים שיחה בין כהן לויצמן, שעדיין לא התבטא בנושא. יש לציין כי עד כה לא גיבה היו"ר את אלי כהן ולא הבהיר כי דבריו של ראזאק אינם מקובלים עליו, מה שמעורר פליאה בהתנהלות של מי שעומד בראש המערכת.

בתוך כך, בקבוצה המשיכו היום עם ההכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה בסוף השבוע הקרוב. בן בנימין ערך היום אימון ריצה בלבד והמשיך לחוש ברע לאור שפעת ממנה הוא סובל. אבודו אוקוצ'ה שספג כרטיס אדום מול הפועל באר שבע ייעדר מסגל הקבוצה. את מקומו של ראזאק המושעה צפוי למלא ליעד אלמליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully