וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזגי: "נחשוב מה לעשות עם ערן לוי"

30.11.2010 / 21:21

הבעלים של הפועל אשקלון לא מוריד רגל מהגז ולא מוכן לעבור לסדר היום על התנהגות השחקן. לוי: "לא מגיע לי יחס כזה"

חם בדרום. לאחר שערן לוי שוחרר מאימון הבוקר של הפועל אשקלון, לאימון הערב (שלישי) הוא הגיע לבוש על אזרחי, אך סירב להתאמן בצד לבדו כפי שהורו לו. לוי אמר: "אני לא עשיתי שום דבר ולא ראוי לעונש הזה ולהתאמן בצד. אני מכבד את המועדון, אבל לא אשאר אם יתנהגו אליי בצורה הזאת".

הבעלים פרוספר אזגי אמר בתגובה: "אולי זאת הבעיה שלנו ששחקנים לא מבינים על מה אנחנו כועסים, וזה הכי גרוע. אולי טעינו כשבחרנו אותם ולא שחקנים אחרים. ערן לוי? נחשוב מה לעשות איתו. רק אנחנו נקבע מה יהיה איתו".

זוראב מנטשאשווילי, שנקנס אתמול ב-20,000 שקלים, כיבד את ההוראה להתאמן בצד וצפוי לחזור לאימונים רגילים בהמשך השבוע. בכל מקרה, המאמן גיא עזורי שהיה שלם עד עתה עם הזעזוע, מנסה להוריד מעט את המתח שנוצר ומעוניין לראות את ערן לוי ממשיך במועדון. עזורי אמר לאנשי המועדון: "עשינו את הזעזוע, אבל לא צריך לירות לעצמנו ברגליים. המסר הובן ועכשיו צריך להרגיע את המערכת". למרות דבריו של עזורי, אזגי נמצא במצב רוח קרבי ועומד כרגע על החלטתו בעניין לוי ורצונו לראות אותו מכבד את החלטות המערכת.

שחקנים בקבוצה צידדו גם הם בלוי, ואחד מהם אמר: "רצו זעזוע, סבבה. אבל מכאן לקחו את זה למקום לא טוב. להעיף את ערן לוי? ומי בדיוק יבקיע שערים? גם בינואר אי אפשר יהיה להביא שחקנים טובים כי אין יותר מדי. זאת החלטה שתוריד אותנו ליגה וצריך גם לדעת לרדת מהעץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully